Quote (KUF @ 19 Sep 2012 12:07)
TÄÄ PAIKKA O KUIN KAUNIIT JA ROHKEET.....SEURAAT MISÄ VAIHEESSA VAA ELÄMÄÄ NI ET JÄÄ MISTÄÄ PAITSI JA PYSYT AINA TILANTEE TASAL....
TÄÄ PAIKKA ON KU KUF:IN LANKINEN, AINA KAIKKI IHAN PERSEELLÄÄN JA SAIS SAMANTIEN HEITTÄÄ PAALIIN KOKO FOORUMIN