d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Tarttee Apua Ja Kovasti! > Juomat Loppuu Ja Pahin Vain Jälellä!!!
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:12pm
Eli eli, kaljat join jo tän ilosen lukituksen kunniaks, kirkas loppuu nyt tän paukun jälkeen...


Mitä jää jälelle:

VANA VITUN TALLIN

Eli siis Vana tallinn jota paskempaa viinaa en oo juonu, tietämättömille kyseessä siis 40% alkoholia pitävä paskan makunen liköörijuoma.


Ei sovellu mehun/limun kanssa testattu on jo, jotkut ehotteli jossain kahvia, mutta ei tähän aikaan tee mieli kahvia juua, joten ehrotuksia mihin tota pasketta sotken?



Ja juu tosiaan, työt loppu täsä pauttiarallaa viikko sitten, siinä syy miksi sunnuntaina pitää olla humalassa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2012 04:16pm
ihan hyvää se on. ei noita kuulukkaa litratolkulla juoda senki alkoholisti
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:16pm
Ota itseäsi niskasta kiinni, ei se ole niin vakavaa että sinulla meni kullat lukkoon, jos olet syytön niin asia kyllä korjaantuu ja jos et ole niin maksat siitä sitten semmoisen hinnan :)



Kannattaako juoda jos ei neiti pysty sitä juomaan raakana? Ei se alkoholi ratkaise pulmiasi!
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 04:19pm
kannattaisin nukkumista. menetit parinkympin arvosta interrahaa ja perseilet ihan kympillä... nyt hei oikeesti.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:20pm
heitä pakastimeen ja vejä shotteina jääkylmänä
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:26pm
joo, onko kukaan teistä maistanu vanatallinnaa, eikä tää tämäniltanen alkoholin nauttiminen johdu tilin lukottamisesta, vaan siitä, että ei työttömällä oo parempaa tekemistä ja nyt sattuu olemaan viikonloppu.


Silti tosiaan juu kaipailisin hyviä vinkkejä kanssa-alkoholisteilta!
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:27pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:20am)
heitä pakastimeen ja vejä shotteina jääkylmänä


Kuulostaa ihan menevältä, mutta ite en ole shotti-ihmisiä, paitti baarissa ny tequilaa satun ottamaan sillon tällön, kuten myös mustikka-shotteja.

on tuolla kyllä dooleyssiäki vielä semmonen kolmasosa litran pullosta, joskos sitä ja viron liköööriä koittais.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:29pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:26)
joo, onko kukaan teistä maistanu vanatallinnaa, eikä tää tämäniltanen alkoholin nauttiminen johdu tilin lukottamisesta, vaan siitä, että ei työttömällä oo parempaa tekemistä ja nyt sattuu olemaan viikonloppu.


Silti tosiaan juu kaipailisin hyviä vinkkejä kanssa-alkoholisteilta!


tottakai sitä on maistettu. Se on semmoinen juoma mitä juodaan vaan vähän ei pullollista. Ja jos sua raastaa se että olet työtön ni tee asialle jotain. mene huomenna etsimään töitä. tee cv ja käyt työkkärissä jne jne soittelet vanhoille pomoille ja työkavereille että tietäiskö ne mit paikkaa jne. se on vain sinusta itsestä kiinni
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:36pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 01:29am)
tottakai sitä on maistettu. Se on semmoinen juoma mitä juodaan vaan vähän ei pullollista. Ja jos sua raastaa se että olet työtön ni tee asialle jotain. mene huomenna etsimään töitä. tee cv ja käyt työkkärissä jne jne soittelet vanhoille pomoille ja työkavereille että tietäiskö ne mit paikkaa jne. se on vain sinusta itsestä kiinni


Joo, en ole semmonen joka mielellään työttömänä kotona d3:sta pelailee päivät pitkät sossutuilla eläen, ahkerasti olen mollia kattonu, ja ei kyllä tällä hetkellä ole mitään töitä täällä päin suomea.


Onneks tässä jokunen autoprojekti kesken, että tekemistä suop, pitäs toi taunus kasata käyttikseks ja 2.2gt probe myyntiä varten.

Työkkäri on sitä mieltä, että ilmaseen työharjotteluun (LUE: Nykypäivän orja) vaan, tai johonki paskaan koulutukseen mistä ei saa ees minkäännäkösiä papereita.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:39pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:36)
Joo, en ole semmonen joka mielellään työttömänä kotona d3:sta pelailee päivät pitkät sossutuilla eläen, ahkerasti olen mollia kattonu, ja ei kyllä tällä hetkellä ole mitään töitä täällä päin suomea.


Onneks tässä jokunen autoprojekti kesken, että tekemistä suop, pitäs toi taunus kasata käyttikseks ja 2.2gt probe myyntiä varten.

Työkkäri on sitä mieltä, että ilmaseen työharjotteluun (LUE: Nykypäivän orja) vaan, tai johonki paskaan koulutukseen mistä ei saa ees minkäännäkösiä papereita.


itse tähtäisin tähän :D
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll