d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Headsetti Hakusessa
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Sep 16 2012 06:17am
täl hetkel käytössä fatal1tyt

mietin et voiks ostaa jotkut vähä paremmat, kun laitoin tietokoneen kaiuttimet telkkariin kiinni

eli pitää olla headsetti, ei mikkiä erikseen

oon miettiny tota sennheiser pc 360, onks kellää kokemuksii siit?
http://www.jimms.fi/tuote/PC-360-GAME

tai onks kellää mitää hyvii ehotuksia?

ei mielellää kovin kalliita, koska opiskelijabudjetti
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 16 2012 06:18am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 06:31am
no jos tota hntaluokkaa katot nii hommaa just noi steelseriesin härpäkkeet

ne on aiva helvetin hyvät
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 08:03am
207e hei mitä vittua XD

ostat anttilast jotku 50e kyllä riittää
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Sep 16 2012 08:05am
Quote (OjjiLol @ 16 Sep 2012 14:18)
http://cdn-web.steelseries.com/wp-content/uploads/SteelSeries-Siberia-V2.png


toimii itelläki
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 08:34am
jos et tarvii mikkiä niin suosittelen ostamaan kunnon kuulokkeet etkä noita ylimarketoituja steelseries-razer-creative muovihärpäkkeitä. samalla hinnalla saa sitä laatua.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2012 08:58am
Quote (Rocko @ 16 Sep 2012 17:34)
jos et tarvii mikkiä niin suosittelen ostamaan kunnon kuulokkeet etkä noita ylimarketoituja steelseries-razer-creative muovihärpäkkeitä. samalla hinnalla saa sitä laatua.


tämä
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Sep 16 2012 09:24am
Quote (Rocko @ 16 Sep 2012 17:34)
jos et tarvii mikkiä niin suosittelen ostamaan kunnon kuulokkeet etkä noita ylimarketoituja steelseries-razer-creative muovihärpäkkeitä. samalla hinnalla saa sitä laatua.


tarviin mikkii päivittäin, mieluummin ostan headsetin ku erikseen
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 16 2012 09:42am
ennemmin jotkut kunnon kuulokkeet ja mikki pöydälle

kunnon pöytämikit ottaa ääntä useiden metrien päästäkin, ja on tietysti huomattavasti laadukkaampiakin
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 10:49am
Quote (Pavise @ 16 Sep 2012 18:42)
ennemmin jotkut kunnon kuulokkeet ja mikki pöydälle

kunnon pöytämikit ottaa ääntä useiden metrien päästäkin, ja on tietysti huomattavasti laadukkaampiakin


laitan tähän saman minkä rzi laitto mun viestiin:

tämä.

(eikä hintaa tule juurikaan lisää)
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll