Ei tuu suomen leffateattereihin ollenkaan?
Ite tykänny tosta leffasarjasta kolmosta lukuunottamatta, yhtäkkiä tota ei näytetä suomessa?
Sen sijaan finkinossa näytetään mm: 3 Simoa, Rahalla saa 2 , Polttarittaret ja Niko 2 Lentäjäveljekset

/mad
Tosiaan 13.9 piti tulla......