d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
12310Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 15 2012 04:32pm
Jee, eli onpas taas nää d2jsp:n modet innokkalla päällä..


yhessä topicissa kerroin kuinka oli accountti täällä joskus viitisen vuotta sitte ku pelailin vielä d2 ja nytku aloin pelaamaan d3 ni tiätysti tein uuen accountin koska viidessä vuodessa oli jo unohtunu niin accountin nimi, ja sähköposti mistä sen tein...


Pitää ootella ny Peeämmää modeilta, mut ei voi muuta sanoa ku huhhuh.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 15 2012 04:33pm
nii ja joo, tosiaan 3.8k fg on ku myin just baban veks
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 15 2012 04:34pm
hienoo
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 15 2012 04:35pm
Quote (OjjiLol @ Sep 16 2012 01:34am)
hienoo


joo, enkä pysty näköjää postaamaa muualle, hemmetin kiva..


kauankoha tän selvittämisessä menee
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 15 2012 04:36pm
sinne meni 3.8k aahahah
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 15 2012 04:36pm
päskä säimä

epäilenpä et modet saa mitää tehtyy ja sun kullat jää lukkoon
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 15 2012 04:37pm
Quote (Pavise @ Sep 16 2012 01:36am)
sinne meni 3.8k aahahah


joo, no elättelen vielä pientä toivon liekkiä, että nuo ny tajuaa tän tilanteen...

Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 15 2012 04:37pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 16 2012 01:36am)
päskä säimä

epäilenpä et modet saa mitää tehtyy ja sun kullat jää lukkoon


toivon tosiaan ettei noin käy..


ja että on perseestä ku ei voi ees editoida näitä viestejä prkl
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 15 2012 04:39pm
Quote (Posomies @ 16 Sep 2012 01:37)
toivon tosiaan ettei noin käy..


ja että on perseestä ku ei voi ees editoida näitä viestejä prkl


Ootko kattonu et onko sillä jolta rahat sait niin locked?

Meinaan jos oli scämmättyä fygyy niin se meni sitte siinä
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 15 2012 04:40pm
Quote (kyny91 @ Sep 16 2012 01:39am)
Ootko kattonu et onko sillä jolta rahat sait niin locked?

Meinaan jos oli scämmättyä fygyy niin se meni sitte siinä


aa, pitääpi kattoa

kiitos vinkistä
Go Back To Suomi Topic List
12310Next
Add Reply New Topic New Poll