☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
1
2
3
10
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2040
Replies: 97
Track Topic
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#1
Sep 15 2012 04:32pm
Jee, eli onpas taas nää d2jsp:n modet innokkalla päällä..
yhessä topicissa kerroin kuinka oli accountti täällä joskus viitisen vuotta sitte ku pelailin vielä d2 ja nytku aloin pelaamaan d3 ni tiätysti tein uuen accountin koska viidessä vuodessa oli jo unohtunu niin accountin nimi, ja sähköposti mistä sen tein...
Pitää ootella ny Peeämmää modeilta, mut ei voi muuta sanoa ku huhhuh.
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#2
Sep 15 2012 04:33pm
nii ja joo, tosiaan 3.8k fg on ku myin just baban veks
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#3
Sep 15 2012 04:34pm
hienoo
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#4
Sep 15 2012 04:35pm
Quote (OjjiLol @ Sep 16 2012 01:34am)
hienoo
joo, enkä pysty näköjää postaamaa muualle, hemmetin kiva..
kauankoha tän selvittämisessä menee
Pavise
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold
:
2.62
#5
Sep 15 2012 04:36pm
sinne meni 3.8k aahahah
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#6
Sep 15 2012 04:36pm
päskä säimä
epäilenpä et modet saa mitää tehtyy ja sun kullat jää lukkoon
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#7
Sep 15 2012 04:37pm
Quote (Pavise @ Sep 16 2012 01:36am)
sinne meni 3.8k aahahah
joo, no elättelen vielä pientä toivon liekkiä, että nuo ny tajuaa tän tilanteen...
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#8
Sep 15 2012 04:37pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 16 2012 01:36am)
päskä säimä
epäilenpä et modet saa mitää tehtyy ja sun kullat jää lukkoon
toivon tosiaan ettei noin käy..
ja että on perseestä ku ei voi ees editoida näitä viestejä prkl
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#9
Sep 15 2012 04:39pm
Quote (Posomies @ 16 Sep 2012 01:37)
toivon tosiaan ettei noin käy..
ja että on perseestä ku ei voi ees editoida näitä viestejä prkl
Ootko kattonu et onko sillä jolta rahat sait niin locked?
Meinaan jos oli scämmättyä fygyy niin se meni sitte siinä
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#10
Sep 15 2012 04:40pm
Quote (kyny91 @ Sep 16 2012 01:39am)
Ootko kattonu et onko sillä jolta rahat sait niin locked?
Meinaan jos oli scämmättyä fygyy niin se meni sitte siinä
aa, pitääpi kattoa
kiitos vinkistä
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
10
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact