d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sellane Juttu > Et
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 15 2012 10:20am
Vejän tänää kännit ja tuun sitte postailee tänne iha ghänishää bhileisthäää.

ei muuta
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 15 2012 10:21am
täähä on ku ois yläasteel jällee
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 15 2012 10:30am
VEJÄN TÄNÄÄ KÄNNIT JA SÄ SAAT HAISTAA VITU....OON SENTÄÄ NELJÄ ÄMMÄ KANS....TÄL HETKEL KOLMEN MUT YKS TULEE JOSAI VAIHEES....
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 15 2012 10:44am
euh vittu pitäs kerää kaikki tölkit ja mennä kauppaa ja tehä kaikki toi oksentamatta :(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 15 2012 10:50am
Quote (hiivahirvio @ 15 Sep 2012 19:44)
euh vittu pitäs kerää kaikki tölkit ja mennä kauppaa ja tehä kaikki toi oksentamatta :(


heikkoa :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 15 2012 10:51am
Quote (Affii @ Sep 15 2012 07:50pm)
heikkoa :D


höh, joo. pitää huilia vähäväliä hissipoika on ylemmällä kerroksella ku mitä toivosin
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 15 2012 10:59am
no ei pysyny sisällä
melkee salaattitarpeet ostas ja tekis jotai hullunraikasta salaattia :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 15 2012 11:00am
SUKKA....OOT IHANA <3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 15 2012 11:00am
Quote (KUF @ 15 Sep 2012 19:30)
VEJÄN TÄNÄÄ KÄNNIT JA SÄ SAAT HAISTAA VITU....OON SENTÄÄ NELJÄ ÄMMÄ KANS....TÄL HETKEL KOLMEN MUT YKS TULEE JOSAI VAIHEES....


taitaa olla aikamoisia harakoita/sotanorsuja?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 15 2012 11:00am
Quote (KUF @ Sep 15 2012 08:00pm)
SUKKA....OOT IHANA <3


heh rakkautta ja rauhaa jani <3
mä meen tonne vitun kauppaa nyh
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll