☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> A2k > Ooks Tosissas
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 316
Replies: 7
Track Topic
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#1
Sep 14 2012 10:52pm
kuha selailin hiuka galleriaa ni löysi tämmöse kommentin
26.08.2012 23:04 <WGG-Ent> Terveppä! Mitäs sinnepäin kuuluu? Nimeni on Tomppa, ja olen muusikko. Jos sie pidät räpistä niin meillä on uusi musiikkivideo nyt valmiina:
http://www.youtube.com/watch?v=UK6atYEA-9k
. Käy tsekkaamaan! Voit seurata, pitää ja keskustella musiikista vaikka Facebookilla:
http://www.facebook.com/wizeguyzglobal.
Siellä musiikkipäivitykset tapahtuu aina ensin! Jos pidät niin saat kaksi boonus-videoa meiltä:
http://www.youtube.com/watch?v=nr6v3JlN3Ac
ja
http://www.youtube.com/watch?v=VORP21edjcs
. Ei muuta kuin hollaa WIZE GUYZ GLOBAL!//Kiitoksia! (Tomppa,
A2K
)
http://irc-galleria.net/user/WGG-Ent/picture/128664056
WTF! iha oikeesti WTF
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#2
Sep 14 2012 11:05pm
vittu evvk
jos noi linkit on oikeita en ees vaivaudu kattoo
anna ihmisen unelmoida ja/tai onnistua
mikä vittu nää oot sanomaa mitää vanhempien lurkki?
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#3
Sep 14 2012 11:19pm
Quote (hiivahirvio @ 15 Sep 2012 08:05)
vittu evvk
jos noi linkit on oikeita en ees vaivaudu kattoo
anna ihmisen unelmoida ja/tai onnistua
mikä vittu nää oot sanomaa mitää vanhempien lurkki?
minä voin sanoa mitä haluan, minun sanani on tärkein
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#4
Sep 14 2012 11:35pm
Quote (PMS @ Sep 15 2012 08:19am)
minä voin sanoa mitä haluan, minun sanani on tärkein
mää voin sanoa mitä haluan kyllä mutta se on vain mielipiteeni
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#5
Sep 15 2012 04:13am
Mitä vittua sä oot selannu Behe
nakkipipo
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#6
Sep 15 2012 04:14am
kuka helvetti selailee IRC-galleriaa :DDDD
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#7
Sep 15 2012 04:23am
8--------------------------------------------------------------------------D
REPS KAIKKEA TÄS THEADIS....
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#8
Sep 15 2012 11:48am
No en oo kyl mikään tomppa.
ja irc galleria?
joo ei todellakaan.
Go Back To
Suomi
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact