d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > A2k > Ooks Tosissas
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 10:52pm
kuha selailin hiuka galleriaa ni löysi tämmöse kommentin :D

26.08.2012 23:04 <WGG-Ent> Terveppä! Mitäs sinnepäin kuuluu? Nimeni on Tomppa, ja olen muusikko. Jos sie pidät räpistä niin meillä on uusi musiikkivideo nyt valmiina: http://www.youtube.com/watch?v=UK6atYEA-9k . Käy tsekkaamaan! Voit seurata, pitää ja keskustella musiikista vaikka Facebookilla: http://www.facebook.com/wizeguyzglobal. Siellä musiikkipäivitykset tapahtuu aina ensin! Jos pidät niin saat kaksi boonus-videoa meiltä: http://www.youtube.com/watch?v=nr6v3JlN3Ac ja http://www.youtube.com/watch?v=VORP21edjcs . Ei muuta kuin hollaa WIZE GUYZ GLOBAL!//Kiitoksia! (Tomppa, A2K)


http://irc-galleria.net/user/WGG-Ent/picture/128664056


WTF! iha oikeesti WTF


Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 14 2012 11:05pm
vittu evvk
jos noi linkit on oikeita en ees vaivaudu kattoo

anna ihmisen unelmoida ja/tai onnistua

mikä vittu nää oot sanomaa mitää vanhempien lurkki?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 11:19pm
Quote (hiivahirvio @ 15 Sep 2012 08:05)
vittu evvk
jos noi linkit on oikeita en ees vaivaudu kattoo

anna ihmisen unelmoida ja/tai onnistua

mikä vittu nää oot sanomaa mitää vanhempien lurkki?


minä voin sanoa mitä haluan, minun sanani on tärkein
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 14 2012 11:35pm
Quote (PMS @ Sep 15 2012 08:19am)
minä voin sanoa mitä haluan, minun sanani on tärkein


mää voin sanoa mitä haluan kyllä mutta se on vain mielipiteeni
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 15 2012 04:13am
Mitä vittua sä oot selannu Behe
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 15 2012 04:14am
kuka helvetti selailee IRC-galleriaa :DDDD
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 15 2012 04:23am
8--------------------------------------------------------------------------D

REPS KAIKKEA TÄS THEADIS....
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 15 2012 11:48am
No en oo kyl mikään tomppa. :rofl: ja irc galleria? :rofl: joo ei todellakaan.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll