d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 14 2012 05:12am
Official perjantai topic, tänää mökkeilee, kaljaa siis.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 14 2012 05:13am
Tänää ei kaljaa... kovin kovasta krapulasta kärsin täl hetkel...
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 14 2012 05:18am
Quote (Pomppeli @ 14 Sep 2012 14:13)
Tänää ei kaljaa... kovin kovasta krapulasta kärsin täl hetkel...


Kaljallaha se rapula lähtee :D käyt jostai hakee kunno kebaba seti ja lava olutta kaupasta ni avot 8D se ois pitäny jo heti aamusta tajuta ~~
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 14 2012 05:21am
Quote (wani @ Sep 14 2012 02:12pm)
Official perjantai topic, tänää mökkeilee, kaljaa siis.


Just näin! Kohta kauppaan
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 14 2012 05:23am
varmaan vähän (paljon) olutta.

ps: teen tänään tutkimustyötä:

http://www.iltalehti.fi/elintavat/2012091416058035_el.shtml

This post was edited by Rocko on Sep 14 2012 05:31am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 14 2012 05:32am
Himassa varmaan, punkkuu, ehkä olutta ja elokuvia.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 14 2012 05:40am
räkälään alottelee ja sit viettämää kaverin synttäreitä
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 14 2012 05:55am
Quote (soppamies @ Sep 14 2012 01:18pm)
Kaljallaha se rapula lähtee :D käyt jostai hakee kunno kebaba seti ja lava olutta kaupasta ni avot 8D se ois pitäny jo heti aamusta tajuta ~~



tiedän, mut tiistaina ja eilen kovat jurrit jo tuli vedettyä ja huomenna kans nii 3 kertaa viikos saa kyl riittää :D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 14 2012 06:08am
faijal käymäs ja koht mutsille, siel vois saunoo ja päihtyä tavalla tai toisella...huomista oottelen kovasti et saan kunnon huonekalut himaa
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 14 2012 06:55am

Maanviljelijä istui baarissa allapäin selkeästi humaltumistarkoituksessa.

Vieras mies tulee ja kysyy: "Miksi noin allapäin?"
Maanviljelijä: "Joitakin asioita vain ei voi selittää"
Vieras: "No mitä kauheaa nyt sitten on tapahtunut?"
Maanviljelijä: "No jos se nyt välttämättä on saatava tietää, niin kerrottakoon. Olin tänään lypsyllä. Justiinsa, kun olin saanut sangon melkein puolilleen, Mansikki nosti vasemman takakoipensa ja potkaisi sangonkumoon."
Vieras: "No ei se nyt niin kauheaa ole. On sitä ennenkin maitoa maahan kaatunut."

Maanviljelijä: "Joitakin asioita vain ei voi selittää."
Vieras: "No mitä sitten tapahtui?"
Maanviljelijä: "Otin ja köytin Mansikin vasemman jalan köydellä pylvääseen. Sen jälkeen jatkoin lypsämistä. Kun sain sangon puolilleen, Mansikki nosti oikeaa takakoipeaan ja kaatoi sangon taas."
Vieras: "Taas?"

Maanviljelijä: "Joitakin asioita vain ei voi selittää."
Vieras: "No mitä sä sitten teit?"
Maanviljelijä: "No tein Mansikin oikealle takajalalle saman operaation, kuin vasemmallekin."
Vieras: "Ja sitten?"
Maanviljelijä: "No istuuduin jakkaralle ja jatkoin lypsämistä. Kun sanko oli jo yli puolillaan, se halavatun kanttura huitaisi hännällä sangon nurin."
Vieras: "No siitä nyt saattaisi jo rauhallisempikin suuttua."

Maanviljelijä: "Joitakin asioita vain ei voi selittää."
Vieras: "No mitä sä sitten teit?"
Maanviljelijä: "No köyttä ei enää ollut enempää, joten otin housuistani vyön ja sidoin hännän yläpuolella olevaan orteen. Siinä vaiheessa housut valahtivat nilkkoihin ja vaimo käveli sisään navettaan."
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll