Quote (Finnish @ 13 Sep 2012 12:31)
vuokra 1700e/kk
täs perhe elämä alkaa oleen kasassa. Diablon pelaamisen lopetin yli vuos sitten (usean vuoden riippuvuus oli takana)
nykysin vaa pelaan ladder slasheria aina silloi tällöin.
mites teillä? pelailettako mitää? entä mitä yleisesti kuuluu?
tolla summalla maksaa jo talon lainaa.
miks siis vuokralle, jos saa kysyä?
Ja ainoastaan LS:ssää pelaan kans