d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Muutto Kerrostalon Neljännestä > Omakotitaloon 5h+k+sauna
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Sep 13 2012 03:31am
vuokra 1700e/kk

täs perhe elämä alkaa oleen kasassa. Diablon pelaamisen lopetin yli vuos sitten (usean vuoden riippuvuus oli takana)
nykysin vaa pelaan ladder slasheria aina silloi tällöin.

mites teillä? pelailettako mitää? entä mitä yleisesti kuuluu?
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 13 2012 03:55am
Quote (Finnish @ 13 Sep 2012 12:31)
vuokra 1700e/kk

täs perhe elämä alkaa oleen kasassa. Diablon pelaamisen lopetin  yli vuos sitten (usean vuoden riippuvuus oli takana)
nykysin vaa pelaan ladder slasheria aina silloi tällöin.

mites teillä? pelailettako mitää? entä mitä yleisesti kuuluu?


tolla summalla maksaa jo talon lainaa.
miks siis vuokralle, jos saa kysyä?

Ja ainoastaan LS:ssää pelaan kans
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Sep 13 2012 04:05am
ei kyl mitää järkee maksaa noi paljoo vuokraa, ennemmin tosiaan ottaa lainaa ja ostaa/rakentaa omakotitalon

paljo tos on neliöitä?
jotai 160-180?
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 13 2012 04:12am
Aikamoista rahan polttamista kyl asuu noin korkeel vuokral.
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Sep 13 2012 05:28am
Asun yksin turun keskustassa 85 neliöisessä kattohuoneistossa.

Vuokra on kallis, mutta rahaa on ja se näkyy.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 13 2012 05:44am
itsekin asun omakotitalossa 6h+k+sauna (7h jos kodinhoitohuone lasketaa huoneeks) ilmaiseksi
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 13 2012 05:46am
Quote (UGsamu @ 13 Sep 2012 14:44)
itsekin asun omakotitalossa 6h+k+sauna (7h jos kodinhoitohuone lasketaa huoneeks) ilmaiseksi


vanhemmilla?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 13 2012 05:47am
Quote (A2K @ 13 Sep 2012 14:46)
vanhemmilla?


se on kapa
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 13 2012 07:18am
vain idiootti asuu vuokralla...
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 13 2012 07:22am
Jos on rahaa tai muuten vaa järkevä suunnitelma ni miks ei, mut onnea jokatapaukses.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll