d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Arvon Käyttäjät
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 12 2012 12:57pm
kun muutan pois kotoa, lupaan ruveta rehdiksi käyttäjäksi! :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2012 01:02pm
ai uusi alku uudella ipllä? XD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 12 2012 01:04pm
pehe saat 5 fg donate XD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2012 01:06pm
Quote (wani @ 12 Sep 2012 22:04)
pehe saat 5 fg donate XD


Kiitos :D

83 viestii enkä voi lukee XD Hiukan on full tuo boxi :DDDDDDDD


34new XD


tulisit hanipuppeli expaamaan mua :D 57lvl XD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 12 2012 01:08pm
Quote (PMS @ 12 Sep 2012 19:06)
Kiitos :D

83 viestii enkä voi lukee XD Hiukan on full tuo boxi :DDDDDDDD


34new XD


tulisit hanipuppeli expaamaan mua :D 57lvl XD


Mun pitää kattoo bb :e
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 12 2012 01:10pm
Quote (PMS @ Sep 12 2012 10:02pm)
ai uusi alku uudella ipllä? XD


otan susta mallia <3

mut siihen on viel aikaa, vast 9000e säästös, eli vast joskus ens kesän ku on 20k :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 12 2012 01:38pm
Quote (wani @ 12 Sep 2012 22:08)
Mun pitää kattoo bb :e


TTETT
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Sep 12 2012 01:58pm
t4i
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll