d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elämä Lapselle Konsertti
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 12 2012 11:38am
Tulee ny MTV3:lta.

Itse pistin jo kympin likoon, ja aijon vielä laittaa varmaan lisääkin.
Kuka muu laitto? Ja katotteko ohjelmaa?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2012 11:40am
laitoin itse 50euroo :) Menee hyvään tarkoitukseen, ajattelin että sekin raha menis ryyppäämiseen ni parempi näin!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 12 2012 11:40am
Ei oo TV.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 12 2012 11:41am
muutakaa fyffenne fgksi ja don8 mulle mielummin
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 12 2012 11:43am
Quote (Saimoz @ 12 Sep 2012 20:40)
Ei oo TV.

NACERTAACX ???

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 12 2012 11:45am


kuinka köyhä pitää olla, että kattoo jotain maikkaria?
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 12 2012 11:46am
Quote (Rocko @ 12 Sep 2012 19:45)
http://images.wikia.com/rapellys/images/9/96/Billyy.gif

kuinka köyhä pitää olla, että kattoo jotain maikkaria?


wanha juttu jo. keksi uus abina
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 12 2012 11:46am
en, mut oon kuukausilahjottaja

onse hyvä ajatella muitaki ku itteä edes sillontällön :)

eekä oo telkkua :D

This post was edited by hiivahirvio on Sep 12 2012 11:54am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 12 2012 11:52am
Eo tv.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 12 2012 12:12pm
Quote (Ankeli @ 12 Sep 2012 20:52)
Eo tv.


lesta
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll