Quote (PMS @ 10 Sep 2012 01:30)
osta 300euron pakettikone gigantist
silläkin pyörii iha riittävän hyvin
keskinkertaisilla graffoilla
ooppa hiljaa. tuoki setuppi ois 1000x parempi ku 300 ripulipakettis
Quote (raztaman @ 10 Sep 2012 01:27)
http://i2.aijaa.com/b/00894/10876586.jpg
Pyöriikö tällä koneella bf3
Jos pyörii millä resoilla ja kuinka hyvin
varmaan full hd resolla saat pörimään jos et kaikkia asetuksia tunge tappiin