d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi Te Ketkä Tiiätte Tieskareist
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Sep 9 2012 04:27pm

Pyöriikö tällä koneella bf3
Jos pyörii millä resoilla ja kuinka hyvin
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 9 2012 04:30pm
osta 300euron pakettikone gigantist

silläkin pyörii iha riittävän hyvin

keskinkertaisilla graffoilla
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 9 2012 04:36pm
Quote (PMS @ 10 Sep 2012 01:30)
osta 300euron pakettikone gigantist

silläkin pyörii iha riittävän hyvin

keskinkertaisilla graffoilla


ooppa hiljaa. tuoki setuppi ois 1000x parempi ku 300 ripulipakettis

Quote (raztaman @ 10 Sep 2012 01:27)
http://i2.aijaa.com/b/00894/10876586.jpg
Pyöriikö tällä koneella bf3
Jos pyörii millä resoilla ja kuinka hyvin


varmaan full hd resolla saat pörimään jos et kaikkia asetuksia tunge tappiin
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Sep 9 2012 04:54pm
Quote (Rzi @ Sep 10 2012 12:36am)
ooppa hiljaa. tuoki setuppi ois 1000x parempi ku 300 ripulipakettis



varmaan full hd resolla saat pörimään jos et kaikkia asetuksia tunge tappiin


Okei :)
tämmönen paketti ois tarkotus tilata ens kuun alussa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 9 2012 04:56pm
Quote (Rzi @ 10 Sep 2012 01:36)
ooppa hiljaa. tuoki setuppi ois 1000x parempi ku 300 ripulipakettis



varmaan full hd resolla saat pörimään jos et kaikkia asetuksia tunge tappiin


onhan se parempi mutta tommosen saa heti ja 200 halvemmalla :D
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 9 2012 05:04pm
Quote (PMS @ Sep 10 2012 01:30am)
osta 300euron pakettikone gigantist

silläkin pyörii iha riittävän hyvin

keskinkertaisilla graffoilla


lol
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll