d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jonnet Ei Muista
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Sep 7 2012 09:50am


This post was edited by Exoduster on Sep 7 2012 09:50am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 7 2012 09:52am
et kyllä tiedä skenestä mitää
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 7 2012 09:54am
ANTEEKSI MUTTA



JONNET EI MUISTA
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Sep 7 2012 09:54am
Quote (Rzi @ 7 Sep 2012 17:52)
et kyllä tiedä skenestä mitää


fittu tiesin et joku softi alkaa heti ulisee ku tuun käymää servulla :DD

Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 7 2012 09:54am
vitun hyvä peli oli joskus :D (Y)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 7 2012 09:57am
TOI OO EES VANHA VIEL :E
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 7 2012 10:06am
ei taida aloittaja edes muistaa ketä siellä laddun kärkisijoilla majaili vuosi toisensa jälkeen...

auts.

Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 7 2012 10:19am
Quote (Rocko @ 7 Sep 2012 19:06)
ei taida aloittaja edes muistaa ketä siellä laddun kärkisijoilla majaili vuosi toisensa jälkeen... http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif

auts.


Ketä vittu kiinnostaa ladderin kärkisijat? Diablo on PvP:tä varten.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 7 2012 10:33am
Quote (Saimoz @ Sep 7 2012 04:19pm)
Ketä vittu kiinnostaa ladderin kärkisijat? Diablo on PvP:tä varten.


Det här
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 7 2012 10:56am
Quote (Saimoz @ 7 Sep 2012 19:19)
Ketä vittu kiinnostaa ladderin kärkisijat? Diablo on PvP:tä varten.


aijaijaijai auts! taidat olla katkera kun et ollut niillä sijoilla :)
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll