d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 6 2012 03:00pm
ei saatana8DD taas on tämä viikon kohokohta ! psiiuuuhh
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 6 2012 03:02pm
päivä muitten joukossa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 6 2012 03:07pm
mulle o iha sama mikäpäivä menossa
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 6 2012 03:40pm
aika samanlaisia ne kaikki o
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 6 2012 03:49pm
vittu jea en malta oottaa
tekken tournamentti
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 6 2012 03:56pm
KREISIBILEET
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 6 2012 04:05pm
Quote (hiivahirvio @ 6 Sep 2012 21:49)
vittu jea en malta oottaa
tekken tournamentti


tekkeniä... voevoe hirveetä paskaa
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 6 2012 04:07pm
Quote (wani @ Sep 7 2012 01:05am)
tekkeniä... voevoe hirveetä paskaa


eijees

myönnän kyl et mortal kombat tai muu ois parempi

mut kaveri teki löydön kaapin kätköistä tekken nelosen
toine kaveri lupas toisen ohjaimen
mun ps2

bam tekken taistot
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 6 2012 04:09pm
Quote (hiivahirvio @ 7 Sep 2012 01:07)
eijees

myönnän kyl et mortal kombat tai muu ois parempi

mut kaveri teki löydön kaapin kätköistä tekken nelosen
toine kaveri lupas toisen ohjaimen
mun ps2

bam tekken taistot


hakkaisin teidät kyllä pystyyn
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 6 2012 04:13pm
Quote (Rzi @ Sep 7 2012 01:09am)
hakkaisin teidät kyllä pystyyn


ehkä, en oo kovin tekkenii kovin hakannu :baby:
Go Back To Suomi Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll