d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hifk
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Sep 6 2012 08:01am


Opettelis pelaa kiekkoo, vitun paskat.

"RESPECT"
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 6 2012 08:08am
joo pellejähän se o koko joukkue täynnä.

ulisee ku joku vähä niitä murjoo, ja niitten tapa on kautta aikain ollu aika röyhkee.

Kaikkihan tappelee, ja se kuuluu asiaan, mut ei siitä mediaan pidä mennä itkeen jos nyt saivatki turppaansa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 6 2012 08:11am
vikahan on käskyttäjissä ja parissa pelaajassa jotka sikailee. ruutuki siellä syleskeli taas päin naamaa ja veteli rumasti. eikä tuollasta ben amorin temppua voi tehdä mistään syystä
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 6 2012 08:42am
Quote (Rzi @ 6 Sep 2012 15:11)
vikahan on käskyttäjissä ja parissa pelaajassa jotka sikailee. ruutuki siellä syleskeli taas päin naamaa ja veteli rumasti. eikä tuollasta ben amorin temppua voi tehdä mistään syystä


jokerit <3
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 6 2012 10:14am
kovat taklaukset toki kuuluu lätkää mutta toi on jo naurettavaa ku ne tuol alkaa mätkiä toisiaan... pistäsivät hanskat käteen ja menisivät kehään
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Sep 6 2012 11:25am
hifki suomen #1 sikajengi, ja niitte areenalla fanit samallaisia possuja
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 7 2012 09:58am
Quote (Pinkku @ 6 Sep 2012 20:25)
hifki suomen #1 sikajengi, ja niitte areenalla fanit samallaisia possuja


DIS
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 7 2012 10:05am


samanlaista ajojahdin makua kun aikoinaan taalajäillä bertuzzi veti mooren kylmäks. jos noi munattomat päättäjät ei kitke tätä isoilla rangaistuksilla pois niin joku halvaantuu ekoilla kierroksilla.
jokerit pelaa heti kauden alussa hifkin kotihallissa... jo sinne voi tilata ne ekat ruumiskärryt ellei tää homma ala pelaan.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 7 2012 10:31am
Bertuzzi/10 <3 _ <3

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 7 2012 10:31am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 7 2012 10:31am
Selittäkää.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll