d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Onko Muille Sattunu Tällästä
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 4 2012 05:48am
menin tuohon oulun oritkarin rannalle polttelee kessua siihe parkkipaikalle ni siihen tuli vanha ukko juttelee mukavia, sit se lopuksi kysy et tykkäänkö mies seksistä, no siinä ei paljoo älyä tarvita että mitä se meinas, menin autoon ja lähin pois sieltä sit

oisko kenties pitäny kysyä et paljo maksat :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 4 2012 05:49am
OOTKO LADYBOY? :E
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 4 2012 05:52am
Quote (KUF @ 4 Sep 2012 13:49)
OOTKO LADYBOY? :E


oon hetero
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 4 2012 05:54am
On.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 4 2012 05:59am
on. Tuumasin että oon varattu ja jatkoin oleskelua. se häippäs paikalta.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 4 2012 06:10am
Quote (A2K @ 4 Sep 2012 13:59)
on. Tuumasin että oon varattu ja jatkoin oleskelua. se häippäs paikalta.


onkohan tuo ny ihan järkevää käyä julkisella paikalla kyselemässä et haluutko panna miestä, joukossa voi olla joku joka ei välttämättä siedä homoja ollenkaan ja käy huonosti
mut omapa on asiansa
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 4 2012 06:23am
Quote (Speedparts @ 4 Sep 2012 15:10)
onkohan tuo ny ihan järkevää käyä julkisella paikalla kyselemässä et haluutko panna miestä, joukossa voi olla joku joka ei välttämättä siedä homoja ollenkaan ja käy huonosti
mut omapa on asiansa


Joo. On se hiukan riskaabelia, mut hattua nostan rohkeudelle. :p
Ite olin iha herrasmiehenä vaan. Ja tää sälli oli ihan kolmekymppinen, eli ei ny hirveesti ees vanhempi. Mulle o aika usein sattunu noita, en tiiä sit oonko hyvännäkönen vai mikä? :p

ehkä säkin olit vaan sen unelmatyyppiä. suoraan fantasiasta. ja se halus tietää, koska jos se ei ois kysyny, ja myöhemmi kävis ilmi, et oisit lähteny mukaan, se ois varmaan vituttanu sitä.
(en siis sano et, lähtisit, vaan mietin teoreettisesti) :)
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 4 2012 06:29am
Varmaa kerra kuukaudes käy vastaavasti stadis/töissä. Harvoin toki ihan noin suorii ehdotuksii mut kuiteki. Ilmeisesti oon jonkin sortin homomagneetti =/

Eipä siinä sitte muuta ku kohteliaasti vaa kieltäytyy.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 4 2012 06:42am
hahahaha

vitun oritkari :P
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
Sep 4 2012 07:29am
Hiljattain muuan herrasmies kysyi minulta jos haluan lähteä näyttämään kyseisen miehen vaimolle näkyä eiffeltornin huipulta.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll