Quote (Speedparts @ 4 Sep 2012 15:10)
onkohan tuo ny ihan järkevää käyä julkisella paikalla kyselemässä et haluutko panna miestä, joukossa voi olla joku joka ei välttämättä siedä homoja ollenkaan ja käy huonosti
mut omapa on asiansa
Joo. On se hiukan riskaabelia, mut hattua nostan rohkeudelle.

Ite olin iha herrasmiehenä vaan. Ja tää sälli oli ihan kolmekymppinen, eli ei ny hirveesti ees vanhempi. Mulle o aika usein sattunu noita, en tiiä sit oonko hyvännäkönen vai mikä?

ehkä säkin olit vaan sen unelmatyyppiä. suoraan fantasiasta. ja se halus tietää, koska jos se ei ois kysyny, ja myöhemmi kävis ilmi, et oisit lähteny mukaan, se ois varmaan vituttanu sitä.
(en siis sano et, lähtisit, vaan mietin teoreettisesti)
