d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kelan Karessi > On Muute
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 4 2012 12:05am
aika homoa. 2kk karenssi tuli sit, moro vaa. mistähä nyt saa rahaa?
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 4 2012 12:09am
Quote (do_NaUKI @ Sep 4 2012 09:05am)
aika homoa. 2kk karenssi tuli sit, moro vaa. mistähä nyt saa rahaa?


miks tuli?
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 4 2012 12:11am
Quote (LolBastard @ Sep 4 2012 08:09am)
miks tuli?



en menny sovittuna aikana sinne.
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 4 2012 12:12am
Quote (do_NaUKI @ 4 Sep 2012 08:11)
en menny sovittuna aikana sinne.


sossuun vaan sit ^
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 4 2012 12:14am
Quote (Sape @ Sep 4 2012 08:12am)
sossuun vaan sit ^


saako sieltä jos on omaisuutta tai tilillä massia? vai mitä ne tarkastaa
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 4 2012 12:17am
Quote (do_NaUKI @ 4 Sep 2012 08:14)
saako sieltä jos on omaisuutta tai tilillä massia? vai mitä ne tarkastaa


no tiliotteethan sun täytyy sinne viedä ^^ viet oikeen tai sit jonkun piilotilin tjsp, its up to you ;D
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Sep 4 2012 12:36am
kuinka köyhä pitää olla, että joutuu häslään jonkun kelan kanssa?

Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 4 2012 01:14am
kerran tuli lomautuslappu joskus 2 vuotta sitten ja en muistanu ottaa yhteyttä työkkäriin ennen lomautuksen alkua niin napsauttivat viikon karenssin.
Aika paha tuo 2 kk. GL. Jos et pysty maksaan nettilaskua niin donaa mulle sun D3 tavarat ja Igg:t
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 4 2012 01:56am
Quote (do_NaUKI @ Sep 4 2012 08:05am)
aika homoa. 2kk karenssi tuli sit, moro vaa. mistähä nyt saa rahaa?


Quote (do_NaUKI @ Sep 4 2012 08:14am)
saako sieltä jos on omaisuutta tai tilillä massia? vai mitä ne tarkastaa


miksi sun pitäis saada rahaa jos sulla on jo

t. karenssi vuodesta 2007

This post was edited by BebebBurns on Sep 4 2012 01:57am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 4 2012 03:04am
sossusta saa jos on karenssi
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll