d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hehehe
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 2 2012 02:58pm
Naisopettaja oli antamassa matematiikan tukiopetusta: "Kolme lintua istuu
puhelinlangalla. Metsästäjä ampuu yhden. Kuinka monta lintua jää langalle?
Oppilas mietti hetken ja sanoi mietteliäästi: "Ei yhtään."
"Ei, ei, ei. Yritetäänpä uudelleen", naisopettaja sanoi kärsivällisesti,
"Kolme lintua istuu puhelinlangalla. Metsästäjä ampuu yhden. Kuinka monta lintua jää langalle?"

... "Ei yhtään.", poika vastasi jämäkästi, eikä naisopettaja voinut kuin huokaista:
"No, miten päädyit tulokseen?"
"Yksinkertaista", poika vastasi, "Kun metsästäjä ampui yhden, laukaus
pelästytti kaksi muuta tiehensä."
"Niin", naisopettaja vastasi, "vastaus ei ole se mitä haettiin, mutta
pidän ajattelutavastasi."
"Okei", poika virkkoi, "Nyt on minun vuoroni kysyä. Kolme naista istuu
penkillä syömässä mehujäitä. Yksi nuolee, toinen puree ja kolmas imee.
Kuka heistä on naimisissa?" Naispettaja katsoi kirkassilmäista poikaa,
värisi suuttumuksesta ja punastui.
"No niin", poika kärtti, "Kolme naista istuu penkillä syömässä mehujäitä.
Yksi nuolee, toinen puree ja kolmas imee. Kuka heistä on naimisissa?"
Naisopettaja nielaisi ja lähes kuiskasi vastauksensa: "Se joka imee?"
"Ehei", poika vastasi, "Se, jolla on vihkisormus. Mutta pidän ajattelutavastasi."
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Sep 2 2012 03:01pm
wanha
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 2 2012 03:02pm
lol wanha
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 2 2012 03:04pm
Eikä ollu ees hauska...
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 2 2012 03:14pm
Quote (soppamies @ 3 Sep 2012 00:04)
Eikä ollu ees hauska...


vouch
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 2 2012 03:30pm
:( so mean, so mean
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll