d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Hardcore > #1 As Always
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4
Joined: Mar 23 2010
Gold: 0.00
Sep 2 2012 12:59pm
Ei mua voita kukaan.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 2 2012 01:00pm
btag?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 2 2012 01:01pm
Sori mutta joudut tyytyyn kakkos sijaan.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Sep 2 2012 01:04pm
etkös sää goggu pelannu d2 hccl ellen väärin muista?
ps mitäs tälle profiilille tapahtu? :D http://forums.d2jsp.org/user.php?i=201386

This post was edited by Lakana on Sep 2 2012 01:05pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 2 2012 01:24pm
sori ei tos oo ladderia eikä pvptä

pahoittelen että rikkoin kuplasi
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Sep 2 2012 01:25pm
Lähe fitu softiscämmeri fittuu mun servulta?
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 3 2012 07:21am
ei vittu tää nobo
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 3 2012 08:57am
otto paras, muut varas.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 4 2012 07:30am
Quote (Lakana @ 2 Sep 2012 21:04)
etkös sää goggu pelannu d2 hccl ellen väärin muista?
ps mitäs tälle profiilille tapahtu? :D http://forums.d2jsp.org/user.php?i=201386


Kullat lukossa, eipä tuohon muuta
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 4 2012 11:19am
Quote (CeePee @ 4 Sep 2012 15:30)
Kullat lukossa, eipä tuohon muuta


pellehän se o ei muuta
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll