kyllähän noita blairseja löytyy kaapista, ja sit viel "löyly"
blairsit on imo parempia
suosittelen testaa sipsien dippikastikkeesee laittaa sekaa oman maun mukaan jotai tulista
ite tykästyny siit ranch dipist, se on mukavan makusta ku lisää tulisuutta
