Quote (Gastly @ Sep 1 2012 05:55pm)
no ei kai se auta ku kärsiä
ite tykkään polttaa paukut krapulan päälle, lieventää justiisa sopivasti
jea, tämä. helpottaa ihan kaikkiin rapulan oireisiin.
ei oo kyl vaihtoehto mulle, en osta budia suomessa ikinä. tosi harvoin käytänkin =)