d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Krapulapsykoosi > Onko Tuttua?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 1 2012 08:23am
mite voi välttää :D
juomisen lopettaminen ei oo vaihtoehto
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 1 2012 08:29am
no ei varmaa ylipäätänsä kannattas dokata viikkotolkulla
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 1 2012 08:29am
ai että ihan psykoosi? mahdatko tietää oikeesti mikä on psykoosi? ellet nyt sitte oo ihan viikkoja putkeen juonu viinaa ja kokoajan kännissä

This post was edited by Pomppeli on Sep 1 2012 08:30am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 1 2012 08:36am
Quote (Pomppeli @ Sep 1 2012 05:29pm)
ai että ihan psykoosi? mahdatko tietää oikeesti mikä on psykoosi? ellet nyt sitte oo ihan viikkoja putkeen juonu viinaa ja kokoajan kännissä


kyllä. tiedätkö sinä?

kysyin eilen kaverilta selvennöst asiast ja kävikin ilmi et olin vaa houraillu jotain
rupesin sit vaa kelaa näit asioita

ei tee mieli seota :/

e: kai sitä vaa jarruttelis vähä :D

keskustelua asiasta

This post was edited by hiivahirvio on Sep 1 2012 08:41am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 1 2012 08:47am
Quote (hiivahirvio @ Sep 1 2012 05:36pm)
kyllä. tiedätkö sinä?

kysyin eilen kaverilta selvennöst asiast ja kävikin ilmi et olin vaa houraillu jotain
rupesin sit vaa kelaa näit asioita

ei tee mieli seota :/

e: kai sitä vaa jarruttelis vähä :D

keskustelua asiasta


kuumottaaks flippaamine
radotukse pimee puoli
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 1 2012 08:50am
Quote (Gastly @ Sep 1 2012 05:47pm)
kuumottaaks flippaamine
radotukse pimee puoli


juu
kelannu aina ettei liskoi tms mulle satu sitku osu kohalle ni vähä säikähin ku olin jotai hourannu rapuloissani :o

päissään on kiva olla mut noi vitun krapulat käy vähän liian intensiivisiks mun makuu ja se alkaa vähä rajottaa >_>
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 1 2012 08:55am
Quote (hiivahirvio @ Sep 1 2012 05:50pm)
juu
kelannu aina ettei liskoi tms mulle satu sitku osu kohalle ni vähä säikähin ku olin jotai hourannu rapuloissani :o

päissään on kiva olla mut noi vitun krapulat käy vähän liian intensiivisiks mun makuu ja se alkaa vähä rajottaa >_>


no ei kai se auta ku kärsiä
ite tykkään polttaa paukut krapulan päälle, lieventää justiisa sopivasti
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 1 2012 08:58am
Quote (Gastly @ Sep 1 2012 05:55pm)
no ei kai se auta ku kärsiä
ite tykkään polttaa paukut krapulan päälle, lieventää justiisa sopivasti


jea, tämä. helpottaa ihan kaikkiin rapulan oireisiin.

ei oo kyl vaihtoehto mulle, en osta budia suomessa ikinä. tosi harvoin käytänkin =)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 1 2012 08:59am
En suosittele juomaan. Itse olen lopettanut juomisen kokonaan ja tupakanpolton.

Huumeita ei saa käyttää.


Syntiä tuommoiset paskat ja todella heikot ihmiset tarvii huumeita.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 1 2012 09:08am
Quote (hiivahirvio @ 1 Sep 2012 14:23)
mite voi välttää :D
juomisen lopettaminen ei oo vaihtoehto


Juhannuksena oli ku tuli ryypättyä 3 pv putkee yhteensä parin tunnin unilla.. :E
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll