Quote (wani @ Sep 1 2012 04:01pm)
seliseli heheheh
joo, ja vielä hyvin sen tekiki viddu, ei kertonu yhtää etukätee, tulin töist ni kaveri siin muuttokuormaa kantaas -->

enpäs onneks ollu täst kuust maksanu, maanantaina pitänee avata oma netti, siinäki menee semmonen pari viikkoa sitte ko adsl ainut mitä tänne saa