d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Softit > Jeesikää
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 1 2012 06:58am
Eile läks netti ku naapuri muutti (maksettii laskut puoliks)

Hc babaa ei kehtoo siis levuttaa mokkulayhteydellä ni jaksaiskos kukaa jeesii nightmarella mua?

tarttis nm cratereita siis, atm lvl 36dh

on cain setti ja star ruby >= 55bonus exp joten pitäis olla aika smoothii levelien suhteen
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 1 2012 07:01am
seliseli heheheh
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 1 2012 07:04am
Quote (wani @ Sep 1 2012 04:01pm)
seliseli heheheh


joo, ja vielä hyvin sen tekiki viddu, ei kertonu yhtää etukätee, tulin töist ni kaveri siin muuttokuormaa kantaas --> :(

enpäs onneks ollu täst kuust maksanu, maanantaina pitänee avata oma netti, siinäki menee semmonen pari viikkoa sitte ko adsl ainut mitä tänne saa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 1 2012 08:58am
joo ei kannata pelaa paskalla netillä ( kokemusta on ) :D itelle tulee maanantaina kunno netti :)
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll