d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lauantai > Duunia
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 31 2012 05:14pm
kenellä muullä on duunia tänään lauantaina?
voin sanoo et ite oon niin mennyttä aamulla herätessä et huh huh
ois duunii 8-21 :)
Member
Posts: 2,413
Joined: May 13 2007
Gold: 1,777.00
Aug 31 2012 05:27pm
Itel täl hetkel, onneks huomen vapaa! :P
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 1 2012 04:27am
Hieman heikkoolo
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 1 2012 04:43am
ite just pääsin aamuvuorosta ( 05:30 - 13:30 ) onneks huomen vapaa... maanantaina alkaakii sitte yö vuorot ._.

This post was edited by soppamies on Sep 1 2012 04:43am
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Sep 1 2012 12:14pm
nami nami vihdoin himas
suht hasardia oli ajaa trukkia kännissä. meni duunin alusta vielä 2h ennen ku selveni :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 1 2012 12:27pm
Quote (Paroni @ 1 Sep 2012 21:14)
nami nami vihdoin himas
suht hasardia oli ajaa trukkia kännissä. meni duunin alusta vielä 2h ennen ku selveni :D


krapulassa ei saa mennä töihin eikä ajaa millään
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 1 2012 12:29pm
Quote (Paroni @ Sep 1 2012 09:14pm)
nami nami vihdoin himas
suht hasardia oli ajaa trukkia kännissä. meni duunin alusta vielä 2h ennen ku selveni :D


ei taida tällä äijällä järki päätä paljoo painaa :thumbsup:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 1 2012 01:05pm
Tullu katottuu tänään nää krapulaelokuvina

Atlantic City
Witness
Bloodsport
The Slumber Party Massacre
Surviving the Game
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Sep 1 2012 01:12pm
9.00-18.00 oli tänää
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll