Quote (A2K @ Aug 31 2012 05:28pm)
ookke. Onko kone osunu mihinkään? ettei oo öljypohja tai lohko rikki, jolloin se huohottaa kyljestä. se vaikeuttaa käynnistystä, etenki lämpimänä.
Sit on toki filtterin putsaus, jos o paskaa paljo ni ei saa happea.
siis se pyörittää hyvin mut ei vaan käynnisty?
onko väliä kaasupolkimen asennolla käynnistäes?
ajettu vaan päällystetiellä viimeset 2 viikkoa eli ei oo mistää osumasta johtuva
suodatin ostettu ja vaihan sen vkolopun aikana, toivon että johtus siitä mut epäilen
se pyörittää hyvin mut ei käynnisty
kaasupolkimella ei oo väliä, tuo on 2000- luvun diesel mersu joten kaasua ei tarvi laittaa käynnistettäessä.
edit: auto ei tällähetkellä oo itellä pihassa, vein kaverille joka kattelee sitä nyt mut seki on vaa harrastelija.
This post was edited by do_NaUKI on Aug 31 2012 09:36am