d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Käynkö Ostaa D3 ? > Kyllä / Ei
123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 31 2012 07:12am
Tossa prismassa oli ainekii 49,90e myynnis bolo kolmone, jonki aikaa miettiny et ostasko mut en oo viel jaksan.

Mitä mieltä et kandeeko siihe rahat tuhlaa vai ei ?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 31 2012 07:12am
EI
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 07:17am
elä tuhlaa rahojas
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 31 2012 07:29am
et sä niitä mihinkään järkevään tuu muutenkaan käyttämään, diaplo on iha jees ajanvietettä ja mä oon kyl tykänny pelistä iha järkysti. Hirveesti eri buildimahdollisuuksia ja oman tyylin mukaan pääsee pelaamaan. Itekkin väsäsin just dps buildin wizardille joka perustuu täysin meteoriin ja hyvin näytti toimivan ku vähän sääti.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 07:31am
outoohan se on jos et ees kokeile, huomioonottaen, että diablo 2 -forumilla oot kuitenkin. 50e ei oo mikään hurja summa.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 31 2012 07:41am
Quote (BebebBurns @ 31 Aug 2012 16:31)
outoohan se on jos et ees kokeile, huomioonottaen, että diablo 2 -forumilla oot kuitenkin. 50e ei oo mikään hurja summa.


MAKSAISIKS ITE REPULLISESTA PASKAA 50 EGEE SANOEN ET EI O EES MIKÄÄ HURJA SUMMA?
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 07:55am
jos aivan deadset ostamaan tuon kurapelin suositteleen edes jostakin sen halvalla bongaamaan. saa varmaan parilla kympillä jo nyt.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 08:07am
Ei kannata.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 31 2012 08:10am
osta tl2 ;) 19€ ja tulee 20 päivä.. saat lopuil rahoil vaikka korin bissee :D
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 31 2012 08:11am
Quote (KUF @ Aug 31 2012 03:41pm)
MAKSAISIKS ITE REPULLISESTA PASKAA 50 EGEE SANOEN ET EI O EES MIKÄÄ HURJA SUMMA?


Toiset pitää, toiset ei ja jos sattuu pitämään vaik paskast, ni mikäs siinä.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll