d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai > Je
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 31 2012 05:45am
Ite juon tässä ES Cider light Päröniä xD, ois pitäny lukee paremmi et mitä ostan.. light on hirveää kuraa.. sit ois bissee kans lisäks näin alkupaloiks.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 05:58am
hyi kamala sentään maistoin joku aika sit samaa tuotosta vittu minkä makusta se oli!!

itelle se perus, pee aa ja koitan lokittaa kavereilta kännin
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 06:01am
oon dokannu jo iha tarpeeks täl viikol, jätän välist
salee duunaan jtn pizzaa ja sit kiskon sitä naamaa
juon teetä ja luen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 06:06am
tilillä olis massit vain vuokraan, mutta tullu aika nollabudjetilla eleltyy viimeset kaks viikkoa, joten jos sitä riskeerais, että tulis maanantaina tuet. hyvä pussikaljasää näköjään.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 06:11am
Quote (BebebBurns @ Aug 31 2012 03:06pm)
tilillä olis massit vain vuokraan, mutta tullu aika nollabudjetilla eleltyy viimeset kaks viikkoa, joten jos sitä riskeerais, että tulis maanantaina tuet. hyvä pussikaljasää näköjään.


voi ku tuliski
5. päivä ne tulee

ompa hyvä nähä et joku muuki on yhtä spurgu ku määki
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 06:12am
Quote (hiivahirvio @ Aug 31 2012 03:11pm)
voi ku tuliski
5. päivä ne tulee

ompa hyvä nähä et joku muuki on yhtä spurgu ku määki


itellä o 30 snt tilillä, mut safkaa, teetä ja tupakkaa löytyy ni ei huolta ny sitte
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 06:13am
Quote (Gastly @ Aug 31 2012 03:12pm)
itellä o 30 snt tilillä, mut safkaa, teetä ja tupakkaa löytyy ni ei huolta ny sitte


7 euroo. kessua, kahvia ja nälkä löytyy. safkaa ei oo
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 06:15am
Quote (hiivahirvio @ Aug 31 2012 03:13pm)
7 euroo. kessua, kahvia ja nälkä löytyy. safkaa ei oo


tollaha saa jo vaikka mitä herkkuja ostettua
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 06:16am
Quote (Gastly @ Aug 31 2012 03:15pm)
tollaha saa jo vaikka mitä herkkuja ostettua


jeps :)
pitää täydentää vähä varastoi kun oon syöny puurot/riisit yms yleishyödylliset nälkäkuurin helpottajat :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Aug 31 2012 06:17am
Quote (Gastly @ Aug 31 2012 03:01pm)
oon dokannu jo iha tarpeeks täl viikol, jätän välist


tämä.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll