Quote (BebebBurns @ Aug 31 2012 03:06pm)
tilillä olis massit vain vuokraan, mutta tullu aika nollabudjetilla eleltyy viimeset kaks viikkoa, joten jos sitä riskeerais, että tulis maanantaina tuet. hyvä pussikaljasää näköjään.
voi ku tuliski
5. päivä ne tulee
ompa hyvä nähä et joku muuki on yhtä spurgu ku määki