d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pain Suomeen Lokakuussa (jyväskylässä) > Sekä Helsinki, Mikkeli, Kuopio Ja Turku
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 30 2012 11:57pm
Quote
News
30.08.2012 Turmion Kätilöt & Pain "Kidneys To The Limit" Finnish Tour 2012

We decided to throw a party with our Finnish friends in Turmion Kätilöt that most likely will endanger your (and our) health. This time PAIN will act as an opening act for TK. The minitour will cover five cities:

17.10 Helsinki – Virgin Oil Co.
18.10 Jyväskylä – Lutakko
19.10 Mikkeli – Wilhelm
20.10 Kuopio – Henry's Pub
21.10 Turku – Klubi

Stay tuned for more info on how to preorder YOUR ticket!



/PAIN


http://www.painworldwide.com/

en oo viel varma pääsenkö lähteen, riippuu tytöistä.. :(
oisha toi kuuntelemisen arvone
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 12:14am
varhaisteininä kuunnellu ja nähny livenä molemmat, ei silloinkaan kovinkaan hyviä.

This post was edited by BebebBurns on Aug 31 2012 12:14am
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Sep 1 2012 08:12am
Quote (BebebBurns @ 31 Aug 2012 09:14)
varhaisteininä kuunnellu ja nähny livenä molemmat, ei silloinkaan kovinkaan hyviä.


kuinmyös
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 1 2012 08:16am
Quote (Finnish @ 1 Sep 2012 17:12)
kuinmyös


Quote (Finnish @ 1 Sep 2012 17:12)
kuinmyös


OOTKO SATTUNU HUOMAAMAA ET SÄ OLET TAVALLIST IDIOOTIMPI JANTTERI?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 1 2012 08:57am
ei kiinnosta tommone paska
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Sep 1 2012 10:48am
Teekoon vois käydä kattelemassa.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Sep 4 2012 11:27am
Quote (KUF @ 1 Sep 2012 17:16)
OOTKO SATTUNU HUOMAAMAA ET SÄ OLET TAVALLIST IDIOOTIMPI JANTTERI?


jos oot tuota mieltä niin mikäpäs siinä.
kerrohan joutessas mikäs tän hymnin nimi o mikä alus soi?

http://www.youtube.com/watch?v=rBrO4E9iNlU

kelaa suoraa minuutin kohille jos siit osaat tunnistaa. kiitos.

This post was edited by Finnish on Sep 4 2012 11:27am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 5 2012 01:59am
Quote (Finnish @ Sep 4 2012 08:27pm)
jos oot tuota mieltä niin mikäpäs siinä.
kerrohan joutessas mikäs tän hymnin nimi o mikä alus soi?

http://www.youtube.com/watch?v=rBrO4E9iNlU

kelaa suoraa minuutin kohille jos siit osaat tunnistaa. kiitos.


http://www.youtube.com/watch?v=yVIRcnlRKF8

loistava biisi, ei menny montaa sekunttia tajuta mistä on kyse

This post was edited by hiivahirvio on Sep 5 2012 02:00am
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Sep 5 2012 06:20am
Quote (hiivahirvio @ 5 Sep 2012 10:59)
http://www.youtube.com/watch?v=yVIRcnlRKF8

loistava biisi, ei menny montaa sekunttia tajuta mistä on kyse


Thanks dude!
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll