Quote (KUF @ 1 Sep 2012 17:16)
OOTKO SATTUNU HUOMAAMAA ET SÄ OLET TAVALLIST IDIOOTIMPI JANTTERI?
jos oot tuota mieltä niin mikäpäs siinä.
kerrohan joutessas mikäs tän hymnin nimi o mikä alus soi?
http://www.youtube.com/watch?v=rBrO4E9iNlUkelaa suoraa minuutin kohille jos siit osaat tunnistaa. kiitos.
This post was edited by Finnish on Sep 4 2012 11:27am