Quote (do_NaUKI @ Aug 29 2012 11:42pm)
en pysty hommaa langallista ku matkustan aika paljon, mokkula ainoa vaihtoehto.
3G kortti?
Itellä on iPadissa ja miniläppärissä, ihan hyvin toiminu.
Quote (PMS @ Aug 29 2012 11:45pm)
luvataan että minimi nopeus olis megoja ei mit paskaa. mu ämmä tää kiintee netti o paskin mitä oon tavannu koko elämäni aikana katkee kokoajan
Niinhän ne tykkää lupailla.
This post was edited by EasyCoolWin on Aug 29 2012 05:46pm