Quote (wani @ 29 Aug 2012 16:50)
softinulikat poistukaa, tahtoisin saada tänne ihmisiä jotka pelaa tätä peliä hclla.
farmi porukkaan mahtuis pari suomalaista kovista vetään infernoo a1 ja jos sais barbin nii a2. jepajepa
varmaan alotan baban ku wd o qraa. saa nähä jos lagit antaa myöden expailla :F