d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dark Souls > Prepare To Die
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 28 2012 07:55pm
Löytyykös keneltäkään muulta tätä mestariteosta?

Aikasemmin olen pelaillu xboxilla, viime viikon perjantaina julkaistiin PC:lle.

Bandain kehittelemä RPG, vaikeusaste helvetillinen, mutta aivan pirun koukuttava.

Kannattaa koittaa!
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 28 2012 10:37pm
kaverilta löytyy, täytynee varmaan itellekkin ostaa :)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 29 2012 01:52am
kaveri osti tän ps3:lle tosiaa eilettäin

pitää käyvä mätkii :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 29 2012 04:56am
AINOO PELI MINKÄ TAKIA PITÄISI ENNE PS3 KO MITÄÄ MUUT PASKAA

/E YHY VÄHÄ TUHNU NÄYTTIS VAA MUUTE VOIS OSTAAKI TO...

This post was edited by KUF on Aug 29 2012 05:08am
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 29 2012 10:45am
Ei löydy, ei ainakaa ennen ku perehdyn et kui huono/hyvä konsoli portti.
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
Aug 29 2012 02:05pm
Eipä tuo ole kovin vaikea muutakuin aluksi. Mun level 1 ukko on 2 kertaa menny läpi pelin jo. Alko puuduttaa kyllä
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 29 2012 02:45pm
tuli koklattua, oliha se vaikee juu
jotai vitun lurkkei tahkosin ties kui monta kertaa ja ne lurkit oli vaa matkalla bossille o.O

onko tos kauheat konevaatimukset jos hommaisin koneelle?

e: tsekkasin, kai se hädintuskin pyörii

This post was edited by hiivahirvio on Aug 29 2012 02:49pm
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 29 2012 04:07pm
Quote (hiivahirvio @ 29 Aug 2012 22:45)
tuli koklattua, oliha se vaikee juu
jotai vitun lurkkei tahkosin ties kui monta kertaa ja ne lurkit oli vaa matkalla bossille o.O

onko tos kauheat konevaatimukset jos hommaisin koneelle?

e: tsekkasin, kai se hädintuskin pyörii


Suht hyvin tämä minun koneella pyörii, Intel Quad, 5870HD, 4gb RAM.

Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 29 2012 04:11pm
Quote (BloodStream @ Aug 30 2012 01:07am)
Suht hyvin tämä minun koneella pyörii, Intel Quad, 5870HD, 4gb RAM.


mul on joku intel pentium duo, näyttis nvidia geforce gt120, 4g ramilla :|

vaikea kattoa nuista vaatimuksist ku on läppäri ja läppärin specsit
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 29 2012 04:53pm
Eiks tää oo se vuoden 2011 naurettavin peli, jota sanotaan vaikeaksi sen perusteella, että siinä on random instagibbejä, joita ei voi väistää ellei niihin ole jo kerran kuollut ja muista ulkoa?

This post was edited by Saimoz on Aug 29 2012 04:56pm
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll