☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Dualscreen Halp
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 539
Replies: 19
Track Topic
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#1
Aug 28 2012 10:00am
en saa siis vedettyy hiirtäå tota vasenta alalaitaa oikeen puoleiselle näytölle, vaan se jää jumittaa tohon nurkkaa joka ss näkyy
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#2
Aug 28 2012 10:00am
Sen siitä saa ku pidät kahta eri resoluution näyttöä, ihan normaalia.
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#3
Aug 28 2012 10:08am
NO SILLAI SE KUULUU OLLAKKIN....TOINE O ISOMPI NÄYTTÖ MIT TOINEN....MULLA O SAMALLAILLA.....
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#4
Aug 28 2012 10:09am
oikeeseen saa 1600x900 vaan
23" ja 20"
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#5
Aug 28 2012 10:11am
OLI PAKKO PISTÄÄ MYÖS KUVA KOSKA KIVA TAUSTAKUVA
Wondrous
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold
:
0.00
#6
Aug 28 2012 10:12am
laita samat resot molempiin.
ja sitte pro tip: Display Fusion
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#7
Aug 28 2012 10:12am
Quote (KUF @ Aug 28 2012 07:11pm)
http://i47.tinypic.com/15yc3k2.jpg
OLI PAKKO PISTÄÄ MYÖS KUVA KOSKA KIVA TAUSTAKUVA
no jääks sullaki jumii hiiri tonne alalaitaa, ku vedät hiirtä vasemmalta oikeelle?
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#8
Aug 28 2012 10:13am
Quote (KUF @ 28 Aug 2012 19:11)
http://i47.tinypic.com/15yc3k2.jpg
OLI PAKKO PISTÄÄ MYÖS KUVA KOSKA KIVA TAUSTAKUVA
siinä on kans yks paska peli
Wondrous
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold
:
0.00
#9
Aug 28 2012 10:16am
Quote (OjjiLol @ 28 Aug 2012 19:12)
no jääks sullaki jumii hiiri tonne alalaitaa, ku vedät hiirtä vasemmalta oikeelle?
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#10
Aug 28 2012 10:19am
Quote (OjjiLol @ 28 Aug 2012 19:12)
no jääks sullaki jumii hiiri tonne alalaitaa, ku vedät hiirtä vasemmalta oikeelle?
KYLLÄ....
Quote (Rzi @ 28 Aug 2012 19:13)
siinä on kans yks paska peli
TAPAN
ET O VISSII VAA PÄÄSSY LÄPI NI O PASKA PELI
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact