Quote (ambid @ 27 Aug 2012 22:31)
Käytä resetti jumperia nollilla tai revi patteri irti ja kokeile uusiks.
tänks... paska uutinen tosin sikäli ettei se kyllä anna mun ruveta sitä aukomaan. enkä alkaskaan.
mhmhhm.
pöh, joku oli vaan lyöny fast bootin päälle.. piti olla kuin rasvattu kettu.
kiitokset MikkoUllekin.
This post was edited by Matroskin on Aug 27 2012 02:05pm