Quote (A2K @ 26 Aug 2012 21:38)
meet sun warn lokiin. eli painat profiilissas sun warni prosenttia. Jos syytä ei ole, iskit vahingossa "pm Filter":iin. eli kirjotit avainsanan kielletystä aiheesta = autosusp ilman syytä.
eipä näjy logis mitää

Quote (wani @ 26 Aug 2012 21:51)
Käyttäydy!
ei oo ollu ikinä warnia prkl
