d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Matkalla Turkuun > Viel Kaks Tuntia
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 26 2012 06:12am
Sitte hakee kaupast
D3 ja käyn kämpillä kattoo postit ja sitte takaisin poriin. Tulee kiiire ehtii busseihin vittu
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 26 2012 06:21am
Huono päätös toi D3
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 26 2012 06:22am
Quote (EasyCoolWin @ 26 Aug 2012 15:21)
Huono päätös toi D3


EI SE SOVI KO JOLLEKI VITU WOWIPELLEIL VARMAA
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 26 2012 06:25am
Quote (KUF @ 26 Aug 2012 15:22)
EI SE SOVI KO JOLLEKI VITU WOWIPELLEIL VARMAA


just niille se ei sovi
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 26 2012 06:36am
Quote (KUF @ Aug 26 2012 03:22pm)
EI SE SOVI KO JOLLEKI VITU WOWIPELLEIL VARMAA


ite on wowipelle ja diablo 3 ei sovi alkuunkaa
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 26 2012 06:38am
NO SIT SE EI SOVI KENELLEKÄÄN JOS EI SE SOVI NIILLEKÄ
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 26 2012 06:41am
samaa mieltä, paska peli

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 26 2012 07:09am
Quote (KUF @ 26 Aug 2012 15:22)
EI SE SOVI KO JOLLEKI VITU WOWIPELLEIL VARMAA


Oothan säki sitä pelannu jo iha tolkuttomasti. XD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 26 2012 07:12am
turku... ----
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 26 2012 08:07am
fif aon hyväpl ei
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll