Quote (PMS @ 24 Aug 2012 18:47)
mimmone se o iso info
kattele vaikka youtubesta videoita ku beta pyöri tuos pari kk sitte.
runic gamesin tekemä eli aika paljo jäbiä entisestä blizzard northista.. musatki sama runkku vääntäny

mut 19€ tulee vaa pelille hintaa ei kalliskaa jos etit peliä sillo tällö pelailuun

Quote (kyny91 @ 24 Aug 2012 18:52)
toi peli ei näytä yhtää enää tolta toi on vitun vanha video
This post was edited by Affii on Aug 24 2012 09:54am