Quote (Speedparts @ 24 Aug 2012 15:52)
läski
otin mega-aterian isolla kokiksella ja isoilla ranskalaisilla, otin siihen 2 valkost majoneesia ja sitte otin vielä normi kana aterian

fantalla
jälkkäriks otin semmoisen omenapiirakanpalan missä oli päällä pehmistä
nyt on masu täynä! yks pierasu ja taas on nälkä!