d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukio > Amis > Tää Biisi On Teille Amikset
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 23 2012 05:57am


T. LUKIOLAINEN

PYYHIN PERSEENI 500€ SETELEIHIN

:DD

HÄVETTÄÄ KU ETTE TIIÄ SKENEST MITTÖÖ
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 23 2012 06:03am
Siwan kassa'd
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 23 2012 06:04am
Siwan kassa'd

R-kioskin kassa'd

Mansikan myyjä'd

Siivooja'd

This post was edited by Pomppeli on Aug 23 2012 06:04am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 23 2012 06:05am
Palaa Takaisin Suomi Topic Listalle
2 Jäsentä Selaa Tätä Viestiä (0 Vierailijaa ja 0 Nimetöntä Jäsentä): EasyCoolWin, Artus'd
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 23 2012 06:09am
perseenpyyhkiminen seteliin ei ole järkevää.

mutta lukiossa se on.

lukio - ei edes yhdesti
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2012 09:10am
Quote (hiivahirvio @ 23 Aug 2012 15:09)
perseenpyyhkiminen seteliin ei ole järkevää.

mutta lukiossa se on.

lukio - ei edes yhdesti


lol :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 23 2012 09:15am
SAMA KO LEUHKISIN SYÖVÄNI OMAA PASKAANI
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 23 2012 11:29am
SIIHEN LUU KOLAHTAA MIHIN KALAHTAA :D

AMIKSET RUPEE HETI RAGEE :DD

TAIS OLLA "HYVÄ" RATKASU SE AMIS :DD
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 23 2012 11:30am
Quote (Exoduster @ Aug 23 2012 07:29pm)
SIIHEN LUU KOLAHTAA MIHIN KALAHTAA :D

AMIKSET RUPEE HETI RAGEE :DD

TAIS OLLA "HYVÄ" RATKASU SE AMIS :DD



Siwan kassa'd

R-kioskin kassa'd

Mansikan myyjä'd

Siivooja'd
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 23 2012 11:40am
kaksoistutkinto godtier ilmoittautuu
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll