d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Puhelin Hakuses
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Aug 22 2012 02:45pm
millasia puhelimia teillä on
oon ajatellu tota samsung s2 tai sitte samsung omniaa
ehotelkaas millasta max hinta 400e
/e ei ole pakko olla samsung noita oon vaan katellu

This post was edited by raztaman on Aug 22 2012 02:50pm
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 22 2012 02:46pm
Nokia 3310

ÄLÄ OTA KYTKYLLÄ SENKIN PILVIVEIKKO, SUN PUHELINTA KUUNNELLAA

This post was edited by wani on Aug 22 2012 02:47pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 02:48pm
samsung galaxy s 3 olen ihan älyttömän tyytyväine siihe. en suosittele kakkost ostat sit vaikka osarilla ku ei niis oo nykysin korkoja
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Aug 22 2012 02:50pm
Quote (PMS @ Aug 22 2012 10:48pm)
samsung galaxy s 3 olen ihan älyttömän tyytyväine siihe. en suosittele kakkost ostat sit vaikka osarilla ku ei niis oo nykysin korkoja


mitä ny tota frendi puhelint tsekannu nii toi s2 näyttäs iha ok luurilta

Ei ole pakko olla samsung siis
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 02:53pm
Quote (raztaman @ 22 Aug 2012 23:50)
mitä ny tota frendi puhelint tsekannu nii toi s2 näyttäs iha ok luurilta

Ei ole pakko olla samsung siis


ymmärrän. on se ihan ok luuri mutta s3 on vaan niin älyttömästi parempi
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Aug 22 2012 02:54pm
Quote (PMS @ Aug 22 2012 10:53pm)
ymmärrän. on se ihan ok luuri mutta s3 on vaan niin älyttömästi parempi


oha tolla hintaaki vähä enemmä :P
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 22 2012 02:55pm
sony xperia s
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 02:55pm
Quote (raztaman @ 22 Aug 2012 23:54)
oha tolla hintaaki vähä enemmä :P


tietty, mut kandeeks ostaa ihan ok puhelin ku lisää pari hunttia ni saa iha vitun hyvän
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Aug 22 2012 02:57pm
Quote (PMS @ Aug 22 2012 10:55pm)
tietty, mut kandeeks ostaa ihan ok puhelin ku lisää pari hunttia ni saa iha vitun hyvän


totta tuokin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2012 03:12pm
Quote (PMS @ Aug 22 2012 08:48pm)
samsung galaxy s 3 olen ihan älyttömän tyytyväine siihe. en suosittele kakkost ostat sit vaikka osarilla ku ei niis oo nykysin korkoja


Tää
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll