Quote (PMS @ Aug 22 2012 10:48pm)
samsung galaxy s 3 olen ihan älyttömän tyytyväine siihe. en suosittele kakkost ostat sit vaikka osarilla ku ei niis oo nykysin korkoja
mitä ny tota frendi puhelint tsekannu nii toi s2 näyttäs iha ok luurilta
Ei ole pakko olla samsung siis