d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuin Lamee > Olla Softi? :dd
12314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 22 2012 12:27pm
LURED!!!! eihän se ole lamea ollenkaan.


Mutta nyt aiheeseen.

Töissä on muija jota mieluusti paijaisin useampaan otteeseen, mutta oon naisten kanssa ku amis siwan kassalla. Kuitenkin ollaan tuttavuutta tehty ja silleen tiedän siitä jotain - muutakin kun hiusten värin ja alkoholin käytön :D - mutta jotenkin ei osaa mennä eteenpäin. Loppuu työt tuolla perjantaina, niin miettisin että sitä ennen on tehtävä jotain asialle, että olis jatkossa edes mahdollisuutta pitää yhteyttä, ja miksei muutakin kivaa. Meinasin kirjottaa tollasen siirappisen liirumlaarum (kuitenkin asiapitoista tekstiä) sisältävän "kirjeen" ja jättää auton pyyhkyrin alle. Tuleeko siitä naiselle sellanen olo että vittu mikä pelle, vaiko voiko jotain saumaa ehkä oikeesti olla sen jälkeen?

En kyl tosiaankaan tiedä mitä vittua pitäis tehdä, kiinnostaa ja kuumottaa. Mut ehkä jos tulee kovin awkward niin ei haittaa koska ei tarvii kuitenkaan perjantain jälkeen enää nähä?

En kysyisi apuanne jos tietäisin mitä tekisin, mutta ei vittu kun ei vaa tiedä :<

Kiitos :)

Mielellään asiallisia vastauksia :)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 22 2012 12:29pm
pyydät satunnaisesti numeroa ja sit pyydät dokaamaan, känninen charmi hoitaa loput.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 22 2012 12:30pm
kuinka vitun creepyä ois tehä joku vitun kirje :rofl:
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 22 2012 12:31pm
Quote (Gastly @ 22 Aug 2012 20:30)
kuinka vitun creepyä ois tehä joku vitun kirje  :rofl:


vanhanaikaista enemmänkin
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 22 2012 12:31pm
Quote (Gastly @ 22 Aug 2012 21:30)
kuinka vitun creepyä ois tehä joku vitun kirje  :rofl:


No tota mieltä itekin vähä, mutta juu :DDDD

Quote (hartwall @ 22 Aug 2012 21:29)
pyydät satunnaisesti numeroa ja sit pyydät dokaamaan, känninen charmi hoitaa loput.


Vois toimii, pitää kokeilla!
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 22 2012 12:35pm
jos sul perjantain loppuu duuni nii pyydät sillo lähtöö johonki sen varjolla et oot vikaa päivää siel
ja tuo kirje on aika kaks piippune koska osa pitää sitä varsin romanttisena mut osa ei
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 12:36pm
lureet sen pimeelle kujalle ja hakkaat sen ja viet kämpilles ja tee mitähaluat sen kanssa
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 22 2012 12:36pm
joo ei ehk mitää kirjettä

sanot vaikka kasuaalisti lähtiessäst sielt et "lähetää joku päivä käymää vaik kahvil tai jotaa", kyl se siit
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 22 2012 12:44pm
Quote (Paroni @ 22 Aug 2012 21:35)
jos sul perjantain loppuu duuni nii pyydät sillo lähtöö johonki sen varjolla et oot vikaa päivää siel
ja tuo kirje on aika kaks piippune koska osa pitää sitä varsin romanttisena mut osa ei


Toi vois kyl olla aikamoinen tempaus, tosin raha on vähissä mut sitä saa aina lainattua jos ny mihinköön pääsee.

Quote (Pavise @ 22 Aug 2012 21:36)
joo ei ehk mitää kirjettä

sanot vaikka kasuaalisti lähtiessäst sielt et "lähetää joku päivä käymää vaik kahvil tai jotaa", kyl se siit


Joo, siihen tulokseen tulin jo et ei ehkä - tosin se tossa viime viikolla puheli siihen malliin, ku oli jotain kirjepaperia myynnissä ja siitä jotain sanoin, että sitä se vois nappaa. Mut mun ihmis tulkitsemus saattaa olla aika vitun väärässä :D

ps. ja suomen kieli on vaikeaa :(
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 12:48pm
Quote (kyny91 @ 22 Aug 2012 21:44)
Toi vois kyl olla aikamoinen tempaus, tosin raha on vähissä mut sitä saa aina lainattua jos ny mihinköön pääsee.



Joo, siihen tulokseen tulin jo et ei ehkä - tosin se tossa viime viikolla puheli siihen malliin, ku oli jotain kirjepaperia myynnissä ja siitä jotain sanoin, että sitä se vois nappaa. Mut mun ihmis tulkitsemus saattaa olla aika vitun väärässä :D

ps. ja suomen kieli on vaikeaa :(


mun vaihtoehto on paras
Go Back To Suomi Topic List
12314Next
Add Reply New Topic New Poll