Quote (HardyTarget @ 22 Aug 2012 09:58)
Ostin nessin ja snessin joitain kuukausia sitten.
Nuo speedrunit on niin vanhoja juttuja jo ettei jaksa katella. Tehty emulaattorilla jolla voi "vähän" helpottaa peliä.
actually nope, legitit pelaajat vetää iha normi seteil jotta se autenttisuus pysyis. Useimmilla joku korealainen tjsp versio viel koska niis on joku parin sekunnin nopeampi alkuscreen.
"-Virtualization: We will not accept speedruns recorded on emulators"
tuolta säännöistä.
http://speeddemosarchive.com/lang/rules_en.htmlThis post was edited by hartwall on Aug 22 2012 08:15am