SOOSSIAKO :3
Näkyny, mit ?? viTU gsd ???? AI MUA E O NÄKYNY ??????? MISSÄ SÄ OOT OLLU KOKO KESÄN KU OISIN TARVINNU TUKEA SAATANA!!!11
Huh, älä välitä Tonzast jtn angstsaa... mut sen toinen pers00na on nyt valloillaan oon aik hyvis, mits täs, kouluu, salii, pinbaa ( ya.. i wish) hUUmeita jne Koht nuQ kovan kusetuksen avul et muka väsyttäis, ekat parih nielen sitä sit nousen sängyst rageemaa sit tuun koneelle ja katon suits s02... tunti pari, alkaa painaa meen nuQ.
Quote (CeePee @ 21 Aug 2012 23:23)
Soppa ja robe ja Tonza ja


Kesä meni mut tunteet pysyy