d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Amish Pm > Angelille
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2012 02:17pm
MOI RAKAS RAKSU POKSU TONY, MIKS SUO OO NÄKYN

OOT IHANIN :love:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 21 2012 02:23pm
Soppa ja robe ja Tonza ja :wub:
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2012 02:58pm
Quote (CeePee @ Aug 21 2012 08:23pm)
Soppa ja robe ja Tonza ja  :wub:


:hug:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 21 2012 03:02pm
SOOSSIAKO :3

Näkyny, mit ?? viTU gsd ???? AI MUA E O NÄKYNY ??????? MISSÄ SÄ OOT OLLU KOKO KESÄN KU OISIN TARVINNU TUKEA SAATANA!!!11

Huh, älä välitä Tonzast jtn angstsaa... mut sen toinen pers00na on nyt valloillaan oon aik hyvis, mits täs, kouluu, salii, pinbaa ( ya.. i wish) hUUmeita jne Koht nuQ kovan kusetuksen avul et muka väsyttäis, ekat parih nielen sitä sit nousen sängyst rageemaa sit tuun koneelle ja katon suits s02... tunti pari, alkaa painaa meen nuQ.

Quote (CeePee @ 21 Aug 2012 23:23)
Soppa ja robe ja Tonza ja  :wub:


:wub: Kesä meni mut tunteet pysyy :wub:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 21 2012 03:36pm
Quote (Ankeli @ Aug 21 2012 11:02pm)
SOOSSIAKO :3

Näkyny, mit ?? viTU gsd ???? AI MUA E O NÄKYNY ??????? MISSÄ SÄ OOT OLLU KOKO KESÄN KU OISIN TARVINNU TUKEA SAATANA!!!11

Huh, älä välitä Tonzast jtn angstsaa... mut sen toinen pers00na on nyt valloillaan oon aik hyvis, mits täs, kouluu, salii, pinbaa ( ya.. i wish) hUUmeita jne Koht nuQ kovan kusetuksen avul et muka väsyttäis, ekat parih nielen sitä sit nousen sängyst rageemaa sit tuun koneelle ja katon suits s02... tunti pari, alkaa painaa meen nuQ.



:wub: Kesä meni mut tunteet pysyy  :wub:


miten ois pussikaljottelujspmiittibakkanaalit jossain vaihees
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2012 04:04pm
Quote (Ankeli @ 22 Aug 2012 00:02)
SOOSSIAKO :3

Näkyny, mit ?? viTU gsd ???? AI MUA E O NÄKYNY ??????? MISSÄ SÄ OOT OLLU KOKO KESÄN KU OISIN TARVINNU TUKEA SAATANA!!!11

Huh, älä välitä Tonzast jtn angstsaa... mut sen toinen pers00na on nyt valloillaan oon aik hyvis, mits täs, kouluu, salii, pinbaa ( ya.. i wish) hUUmeita jne Koht nuQ kovan kusetuksen avul et muka väsyttäis, ekat parih nielen sitä sit nousen sängyst rageemaa sit tuun koneelle ja katon suits s02... tunti pari, alkaa painaa meen nuQ.



:wub: Kesä meni mut tunteet pysyy  :wub:


No soo ollu bolos idlaa meitsi kaaa 8DDDDD

hömelö :wub:
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll