d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voiko Fg:tä Vaihtaa
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 21 2012 04:06am
oikeeks rahaks, esim euroks..
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Aug 21 2012 04:08am
Ei voi.

Osta jotain ja myy rmah
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 21 2012 04:14am
kyllä voi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 21 2012 04:45am
jaguaari ei välttämättä tykkää
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 21 2012 04:52am
Quote (Rzi @ 21 Aug 2012 12:45)
jaguaari ei välttämättä tykkää


ttu säki oot yks pahvi, tarviiks sille kertoo?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 21 2012 05:07am
Quote (Exoduster @ 21 Aug 2012 13:52)
ttu säki oot yks pahvi, tarviiks sille kertoo?


et tiiä skenest mittöö ni sinuna olisin hiljaa. kuka sano että tarviis kertoo?
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 21 2012 05:40am
Quote (Exoduster @ Aug 21 2012 01:52pm)
ttu säki oot yks pahvi, tarviiks sille kertoo?


muuttaako kertominen tai kertomatta jättäminen njagin ajatuksia asiasta?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 21 2012 06:08am
voit vaihtaa @ df oikeisiin tavaroihin.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2012 06:13am
Pistät mulle sun tilinumero @ pm + annat noi fygyt mulle ni laitan siulle rahat tilille, problem solved.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 21 2012 06:15am
Quote (soppamies @ 21 Aug 2012 15:13)
Pistät mulle sun tilinumero @ pm + annat noi fygyt mulle ni laitan siulle rahat tilille, problem solved.


jopa tästä kommentista voi saada lukot soppa.


ennemmimlaitat wani mulle ne fgt säilöön ja saat ne puole vuode pääst takas :> en veisi kun 1.5k sun rahoistasi loput saisit varmasti takaisin
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll