Quote (Saimoz @ 20 Aug 2012 20:27)
Lähinnä uskon, että kukaan ei oo niin urpo et olis luottotietojaan menettäny.
Tuohon en ota kantaa, mutta en varmana ole ainoa kenellä on täällä jonkinasteinen merkintä asiakastietorekisterissä 8)
Imo, fiksua jos tietää mitä tekee, monen tonnin säästöt.
This post was edited by Ankeli on Aug 20 2012 11:42am