d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kirja > Kirja Saataanaa
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 18 2012 06:34pm
joo mitä kirjoja ois suositella
keskustelua kirjoista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 18 2012 06:46pm
ei lueta kirjoja.

e: bebeburnssilt jotai

This post was edited by malbaz on Aug 18 2012 06:46pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 18 2012 06:55pm
harvemmimpa kirjoja tulee luettua iha vapaa-ajan käytöksi
siks kysynki jos joku on lukenu jotai eeppistä ja tahtoo jakaa

mitäny paskalla/reissussa tulee luettua itellä

fight clubin ja fear and loathingin oon lukenu viimereissulani
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 18 2012 06:59pm
no tietty noi douglas adamsin linnunrata-paskat
viimesellä rannalla
muodonmuutos ja oikeusjuttu kafkalta
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 18 2012 07:05pm
Quote (Gastly @ Aug 19 2012 03:59am)
no tietty noi douglas adamsin linnunrata-paskat
viimesellä rannalla
muodonmuutos ja oikeusjuttu kafkalta


ei oikee iskeny leffana toi hitchhikers guide to the galaxy ainaskaa
emt sit kirjasta, katoin aika väsähtäneenä ton leffan
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 18 2012 07:29pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 19 2012 04:05am)
ei oikee iskeny leffana toi hitchhikers guide to the galaxy ainaskaa
emt sit kirjasta, katoin aika väsähtäneenä ton leffan


kirjat on barhaat
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 18 2012 07:43pm
ite lukenu viimeks 'mestarikokkien sänkykamarisalaisuudet'

diggailin tosi paljon, olis vähän lyhyempi saanu olla mut 4/5
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 18 2012 08:19pm
ite luin joskus mooonta vuotta sitte sen douglas adamssin 5-osasen trilogian, uppos niin hyvin, että lukasin pari vuotta myöhemmin uudelleen...

leffa taas on kuraa
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 18 2012 08:39pm
Quote (Posomies @ Aug 19 2012 05:19am)
ite luin joskus mooonta vuotta sitte sen douglas adamssin 5-osasen trilogian, uppos niin hyvin, että lukasin pari vuotta myöhemmin uudelleen...

leffa taas on kuraa


saattasin melkee harkita nuita ku kerran suositellaan
mut onko ne hullun monimutkasia, mulla on suurimman osan ajasta kultakalan keskittymiskyky ni ei liia vaikeaa tekstä saata lukia
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 18 2012 11:23pm
Miten ois 1984 ja Fahrenheit 451 tai Bret Easton Ellisiltä esim Rules of Attraction. Bukowskilta vaikka Post Office ja Ham on Rye.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll