☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Perus Itkuporkutopic > 51lvl Wiz Rip
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 556
Replies: 15
Track Topic
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#1
Aug 18 2012 11:54am
jepjep, taas saa alottaa levuttamisen wizillä...
eniten vituttaa ku meni ihan hyvä 2handeri missä lvl req -11
Exoduster
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold
:
0.01
#2
Aug 18 2012 11:56am
MILTÄ SOFTI TUNTUU?? :DDDDD
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#3
Aug 18 2012 12:01pm
Quote (Exoduster @ Aug 18 2012 08:56pm)
MILTÄ SOFTI TUNTUU?? :DDDDD
todella hyvältä, 3. kuolema hc:lla, eka wiz 36, sitte dh 29
onneks 60 monkki viel hengissä ni voi farmia inferno a1:stä että saa taas massia
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#4
Aug 18 2012 12:02pm
NO HUOH....OON RIPANNU 3 60LVL BABAA KO VÄHÄ TULLU AHNEHDITTUA HETI INFERNOLLA LIIKAA :----D
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#5
Aug 18 2012 12:03pm
Quote (KUF @ Aug 18 2012 09:02pm)
NO HUOH....OON RIPANNU 3 60LVL BABAA KO VÄHÄ TULLU AHNEHDITTUA HETI INFERNOLLA LIIKAA :----D
en oo ennen tajunnukkaa kysyä, mutta onko täällä kovien jätkien sääntönä pitää capsia aina päällä?
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#6
Aug 18 2012 12:05pm
Quote (Posomies @ 18 Aug 2012 21:03)
en oo ennen tajunnukkaa kysyä, mutta onko täällä kovien jätkien sääntönä pitää capsia aina päällä?
OON AINOA OIKEA KOVA JÄTKÄ....KUKAA MUU O VARMAA KÄYTTÄNY +5 VUOTTA CAPSIA PUTKEEN :SMOKE:
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#7
Aug 19 2012 02:27am
Quote (Posomies @ 18 Aug 2012 21:03)
en oo ennen tajunnukkaa kysyä, mutta onko täällä kovien jätkien sääntönä pitää capsia aina päällä?
ainoastaan jani saa pitää capsia.
kerpele
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold
:
545.00
#8
Aug 19 2012 02:48am
Quote (Rocko @ Aug 19 2012 10:27am)
ainoastaan jani saa pitää capsia.
this
e: sul on aika vammanen sig posomies
This post was edited by kerpele on Aug 19 2012 02:49am
HardyTarget
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#9
Aug 19 2012 03:23am
Mulla kuoli kans 53 baba
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#10
Aug 19 2012 08:03am
Quote (kerpele @ Aug 19 2012 11:48am)
this
e: sul on aika vammanen sig posomies
mukavasamu tais tehä tän mulle
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact