Quote (PMS @ 18 Aug 2012 00:43)
ei voi olla suspeja.. oon aikapaljo jspeessä ja kertaakaan oo tullu suspia ainakaan 3 kuukauteen...
ainahan siel voi olla joku parin sekunnin jota et ees huomaa.
joka tapaukses ne on modteamin viestejä koska normaalit käyttäjät ei voi sulle lähettää viestejä.
eli ei jää kun modteam ja kullan lähetykset tai forum bankin tekemä takavarikointi.