d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Helvettiä?
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 17 2012 07:01am
Mitä?
Member
Posts: 8,318
Joined: Feb 21 2008
Gold: 8,703.00
Aug 17 2012 07:01am
turpa kiinni
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 17 2012 07:01am
häh
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 17 2012 07:02am
aikoinaan intissä yksikönjohtajan toimistosta kuulu aina käytävälle asti "MITÄ HELVETTIÄ?!" ku se huusi niille kirjureina toimiville b-miehille. hieno mies
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 17 2012 07:03am
Quote (TehApila @ 17 Aug 2012 16:01)
turpa kiinni


Hähä! Jätkä ei tiedä!
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 17 2012 07:04am
EMT MUT VITUTTAA NII ET KATSEEL VOIS REPII RAAJOJA IRTI
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 17 2012 07:06am
Quote (Ankeli @ Aug 17 2012 04:04pm)
EMT MUT VITUTTAA NII ET KATSEEL VOIS REPII RAAJOJA IRTI


laskut obv
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 17 2012 07:13am
Quote (Ankeli @ 17 Aug 2012 16:04)
EMT MUT VITUTTAA NII ET KATSEEL VOIS REPII RAAJOJA IRTI


muakin harmittaa jonkun verran
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 17 2012 07:29am
En!
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 17 2012 07:49am
Paljonko voitit?
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll