d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mä Häpeen Olla Suomalainen > Ihan Totta.
12314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 16 2012 05:50am
Quote (PMS @ Aug 16 2012 01:40pm)



miten tuo liittyy sinun suomalaisuuteesi? ihme tyyppi olet sinäkin. Mua ei vois vähempää kiinnostaa vaikka tuota näyttelis oprah, tai eddie murphy. Se ei kyseisen herran saavutuksia pyyhi pois.
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 16 2012 05:52am
Mulle on ihan sama kuka tuota näyttelee.

Ainoat joille toi saattaa mennä läpi on amerikkalaisille. Taitavat luulla että mannerheim on kenialainen :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 16 2012 05:55am
Quote (Pomppeli @ 16 Aug 2012 14:50)
miten tuo liittyy sinun suomalaisuuteesi? ihme tyyppi olet sinäkin. Mua ei vois vähempää kiinnostaa vaikka tuota näyttelis oprah, tai eddie murphy. Se ei kyseisen herran saavutuksia pyyhi pois.


joku todellaruskeanvärinen ihminen näyttelee suomelle todella tärkeälle henkilöä siis historiallisesti. niin kyllä minua hävettää todellakin.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 16 2012 05:56am
Quote (PMS @ Aug 16 2012 01:55pm)
joku todellaruskeanvärinen ihminen näyttelee suomelle todella tärkeälle henkilöä siis historiallisesti. niin kyllä minua hävettää todellakin.



Sinua hävettää? :D eli nyt häpeät itseäsi ja kävelet kadulla pää painuksissa ja et uskalla näyttää naamaasi tämän elokuvan takia?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 05:57am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

VITU HOMOA KYL ÄNKEE JOKU SAATANA ASFALTTIPAIKKA SUOMALAISEKS MARSALKAKS....VITTU MIETTISIVÄT VÄHÄN -.-

UUSNATSIT LIIKENTEESEE NIIKU OIS JO....
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 16 2012 05:59am
Quote (Pomppeli @ 16 Aug 2012 14:56)
Sinua hävettää? :D eli nyt häpeät itseäsi ja kävelet kadulla pää painuksissa ja et uskalla näyttää naamaasi tämän elokuvan takia?


kyllä

Quote (KUF @ 16 Aug 2012 14:57)
VITU HOMOA KYL ÄNKEE JOKU SAATANA ASFALTTIPAIKKA SUOMALAISEKS MARSALKAKS....VITTU MIETTISIVÄT VÄHÄN -.-

UUSNATSIT LIIKENTEESEE NIIKU OIS JO....


tässä tilateessa kaivattaisiin paljon uusnatseja
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 16 2012 06:00am
Quote (Evest89 @ 16 Aug 2012 14:52)
Mulle on ihan sama kuka tuota näyttelee.

Ainoat joille toi saattaa mennä läpi on amerikkalaisille. Taitavat luulla että mannerheim on kenialainen :D


Elokuvan nim oni kuitenki "The Marshal of Finland", et ainoastaan amerikkalaiset voi luulla et Mannerheim ois Kenialainen.

Musta on ihan hienoa, että tollasta aihetta käsitellään jossain muussakin kontekstissa kun siinä "perinteisessä." Taitaa ainakin jollain tasolla olla vähän taide-elokuva kyseessä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 06:01am
Quote (Rupsu @ 16 Aug 2012 15:00)
Elokuvan nim oni kuitenki "The Marshal of Finland", et ainoastaan amerikkalaiset voi luulla et Mannerheim ois Kenialainen.

Musta on ihan hienoa, että tollasta aihetta käsitellään jossain muussakin kontekstissa kun siinä "perinteisessä." Taitaa ainakin jollain tasolla olla vähän taide-elokuva kyseessä.


TOIVOTAAN
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 16 2012 06:04am
Quote (Rupsu @ 16 Aug 2012 15:00)
Elokuvan nim oni kuitenki "The Marshal of Finland", et ainoastaan amerikkalaiset voi luulla et Mannerheim ois Kenialainen.

Musta on ihan hienoa, että tollasta aihetta käsitellään jossain muussakin kontekstissa kun siinä "perinteisessä." Taitaa ainakin jollain tasolla olla vähän taide-elokuva kyseessä.


ihan hienoa? oletko sä vetäny jotain kiellettyä?
Go Back To Suomi Topic List
12314Next
Add Reply New Topic New Poll