Quote (Evest89 @ 16 Aug 2012 14:52)
Mulle on ihan sama kuka tuota näyttelee.
Ainoat joille toi saattaa mennä läpi on amerikkalaisille. Taitavat luulla että mannerheim on kenialainen

Elokuvan nim oni kuitenki "The Marshal of Finland", et ainoastaan amerikkalaiset voi luulla et Mannerheim ois Kenialainen.
Musta on ihan hienoa, että tollasta aihetta käsitellään jossain muussakin kontekstissa kun siinä "perinteisessä." Taitaa ainakin jollain tasolla olla vähän taide-elokuva kyseessä.