d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 7200rpm Kovalevy Vs 5400rpm > Tietoa?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,749
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2012 03:49am
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/56575/dfsnh/Seagate-Barracuda-1-TB-64-MB-7200-RPM-3-5-SATA-III-6

Miksi linkinmukainen kovalevy käy niin saatanan hitaalla ja windows 7 64bit suoriuskykytestissä saa vain 5.9 pistettä?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 16 2012 03:58am
ajappa ihan joku kunnon testi läpi (vaikka CrystalDiskMark) äläkä mitään windowssin hölynpöly suoritustestiä.

Member
Posts: 11,749
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2012 04:00am
Quote (Rocko @ Aug 16 2012 11:58am)
ajappa ihan joku kunnon testi läpi (vaikka CrystalDiskMark) äläkä mitään windowssin hölynpöly suoritustestiä.

Tuntuu muutenkin nii saatanan hitaalta
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 16 2012 04:06am
Quote (Grammer @ 16 Aug 2012 13:00)
Tuntuu muutenkin nii saatanan hitaalta


http://forums.seagate.com/t5/Barracuda-XT-Barracuda-Barracuda/ST1000DM003-maximum-read-speed-2MB-s-in-HDTune-after-cold-boot/td-p/151501

tossa on jotain kyseisestä levystä. jos sul on vanha firmware käytössä niin ainakin tuo heppu sai levynsä toimimaan paremmin päivittämällä sen.

http://support.seagate.com/firmware/drive_config.html

tuossa ohjeita miten päivittää tuo kyseinen levy.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 05:18am
VOIKO OLLA TURHEMAA KO JOKU KOVALEVYN NOPEUDE SYYNÄÄMINE?

JA HOMMAA SSD KOVO JOS VALITTAA ET O HIAS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 16 2012 05:29am
en tiedä yhtään mitään asiasta silti annan neuvon että mitä isompi numero sen parempi
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 05:30am
Quote (PMS @ 16 Aug 2012 14:29)
en tiedä yhtään mitään asiasta silti annan neuvon että mitä isompi numero sen parempi


HINNASSA AINAKI

/E 3 Jäsentä Selaa Tätä Viestiä (0 Vierailijaa ja 0 Nimetöntä Jäsentä): Mackenzie_1992, PMS, KUF

:ph34r:

This post was edited by KUF on Aug 16 2012 05:31am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 16 2012 05:31am
Quote (KUF @ 16 Aug 2012 14:30)
HINNASSA AINAKI


diih :)
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 17 2012 04:26am
Quote (KUF @ Aug 16 2012 02:30pm)
HINNASSA AINAKI

/E 3 Jäsentä Selaa Tätä Viestiä (0 Vierailijaa ja 0 Nimetöntä Jäsentä): Mackenzie_1992, PMS, KUF

:ph34r:


jep
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 17 2012 04:46am
Quote (Kodekit @ 17 Aug 2012 13:26)
jep


:hug:
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll