Quote (Napi @ 15 Aug 2012 04:44)
ite oon ollu melkei 2 viikkoo polttamatta

on tollane sähkötupakka, mitä tulee välillä imeskeltyä, nyt ei oo paljoo ees tehny mieli röökii ku ollu kipeenä
ite päätin että pärjään ilman mitää, saa ny nähdä

jos sortuu ni sitte alusta vaan

ei parii tupakkaan kuole mutta parempi saada lopetetuks vaa